• یکشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402070905590
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس شورای شهر اردبیل:

شورای شهر اردبیل حامی سازمان آتش نشانی در حوزه کاری و درآمدی است

شورای شهر اردبیل حامی سازمان آتش نشانی در حوزه کاری و درآمدی است

ایسنا/اردبیل رئیس شورای شهر اردبیل با بیان این‌که جایگاه والا و ارزش فعالیت نیروهای آتش‌نشانی و ایثار و از جان‌گذشتگی این قهرمانان بر کسی پوشیده نیست، افزود: همواره اعضای شورای شهر اردبیل حامی این سازمان در حوزه کاری و حتی حوزه درآمدی است.

میرمحمد سیدهاشمی ۹ مهر در دیدار با آتش‌نشانان شهرداری اردبیل ضمن تقدیر از فعالیت تک‌تک نیروهای خدوم آتش‌نشانی، گفت: این سازمان یکی از مهم‌ترین سازمانهای خدمات‌رسان شهرداری است و تقویت آن و حمایت از فرایند امدادی و عملیاتی این سازمان، آرامش و امنیت را برای همشهریان به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان این‌که جایگاه والا و ارزش فعالیت نیروهای آتش‌نشانی  و ایثار و از جان‌گذشتگی این قهرمانان بر کسی پوشیده نیست؛ افزود: همواره اعضای شورای شهر اردبیل حامی این سازمان در حوزه کاری و حتی حوزه درآمدی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل همچنین با اشاره به افزایش سه برابری بودجه سازمان آتش نشانی نسبت به سالهای گذشته تصریح کرد: بودجه سازمان آتش نشانی در سال ۱۴۰۰ زیر دو میلیارد تومان بود که در طی این دو سال اخیر با افزایش سه برابری مواجه بوده است.

رئیس شورای شهر اردبیل با تاکید بر برگزاری جلسات مداوم تخصصی با اعضای شورای شهر در خصوص تقویت حوزه کاری و درآمدی گفت: اعضای شورای شهر در خصوص ارتقا تجهیزات این سازمان از جمله خودرو و نیروی انسانی و ... به هر شکلی که برنامه ریزی شود آماده حمایت هستند.

ضرورت تدوین برنامه ای برای ارتقا امداد و عملیات سازمان آتش نشانی

سلامت صفری، عضو هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل نیز در این دیدار ضمن تبریک روز آتش نشانی به تمامی نیروهای خدوم آتش نشانی شهرداری اردبیل و تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس گفت: همانطور که رزمندگان اسلام  در هشت سال دفاع مقدس در راه اسلام، انقلاب و وطن جان خود را ایثار کردند، نیروهای خدوم و قهرمانان این سازمان نیز جان خود را برای نجات شهروندان به خطر می اندازند که در واقع فعالیت ایثارگونه این عزیزان کمتر از رزمندگان نیست.

وی با تاکید بر تقویت فرایند امدادی و عملیاتی  سازمان آتش نشانی شهرداری اردبیل گفت: انجام ۵۴۰۰ عملیات امدادی و نجات و اطفای حریق، کار بزرگ و قابل تقدیر است و سازمان آتش‌نشانی اخیرا در انجام‌ ماموریت های پیش آمده موفق عمل کرده ولی می‌دانیم که‌ خروج از وضعیت جزیره ای و سطح عملیات های کوچک ضرورت داشته و ارتقا به سطح بزرگ و پلتفرمی و توسعه و تجهیز سازمان آتش‌نشانی به هدفهای بزرگ و انجام ماموریت‌های سخت احتمالی و غیر منتظره را باید در قالب یک برنامه راهبردی در دستور کار قرار دهیم.

عضو شورای شهر اردبیل با بیان اینکه در دور ششم شورای شهر وضعیت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل بهبود یافته و تجهیزات هم بهسازی شده افزود: انصافا با عنایت و توجه هر تک تک اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم و تلاش مسئولین محترم سازمان تاکنون در بحث خرید تجهیزات و انجام تعمیرات خوب عمل شده و بعد از این هم باید برای ارتقای همه جانبه این سازمان اقدامی موثر صورت گیرد که برای رسیدن به این سطح، منتظر دریافت پیشنهادات سازمان و لوایح شهرداری به شورای اسلامی شهر هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha