• شنبه / ۸ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۴
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402070805226
  • خبرنگار : 50444

دستگیری ۸ سارق تازه‌کار و ۷ موتورسوار مزاحم در فاروج

دستگیری ۸ سارق تازه‌کار و ۷ موتورسوار مزاحم در فاروج

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از شناسایی و دستگیری دو سارق با هشت فقره سرقت قطعات داخل خودرو خبر داد.

سرهنگ علیرضا پوربه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات داخل خودرو در شهرستان فاروج، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی ماموران مشخص شد اکثرا خودروهای پراید و فاقد دزدگیر مورد سرقت قرار گرفته اند، بیان کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و میدانی، موفق شدند دو نفر را که جدیدا اقدام به سرقت می کند، شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج با بیان اینکه سارقان در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به هشت فقره سرقت قطعات داخل خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ پوربه با بیان اینکه متهمان به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند، هشدار داد: متخلفان و سارقان سابقه دار و تازه کار مطمئن باشند که ماموران جان برکف انتظامی آن ها را زیر نظر داشته و در صورت انجام هرگونه اقدام مجرمانه دستگیر خواهند شد.

توقیف ۷ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم نوامیس

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج همچنین از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در اطراف مدارس و توقیف هفت دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم نوامیس خبر داد.

سرهنگ پوربه افزود: پلیس به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و جلوگیری از تردد موتورسیکلت سوارانی که با حرکات نمایشی و پرخطر، ضمن ایجاد خطرات جانی و مالی برای خود، موجبات وحشت و مزاحمت برای دانش آموزان می شوند، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف را به اجرا گذاشت.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران انتظامی در اجرای این طرح هفت دستگاه موتورسیکلت متخلف، مزاحم نوامیس، پلاک مخدوش و فاقد پلاک را توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج همچنین از معرفی راکبان متخلف به مرجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی در اولویت ماموریت های پلیس قرار داشته و به صورت مستمر اجرا می شود.

سرهنگ پوربه با تاکید بر اینکه اجرای این طرح صرفا جهت جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای شهروندان و دانش آموزان می باشد، افزود: به خانواده های عزیز توصیه می کنیم از در اختیار گذاشتن موتورسیکلت به افراد کم سن و سال و فاقد گواهینامه خودداری کنند و حتما در حین استفاده از موتورسیکلت کلاه ایمنی همراه داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha