• پنجشنبه / ۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402070604090
  • منبع : نمایندگی گیلان

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

سالن ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی روستای پلاسی حویق افتتاح شد

سالن ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی روستای پلاسی حویق افتتاح شد

ایسنا/گیلان امام جمعه تالش در آیین افتتاح سالن ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی روستای پلاسی حویق، گفت: توسعه و پیشرفت حوزه ورزشی یکی از ثمرات گوهربار انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایسنا صبح امروز پنجشنبه ششم مهر ماه، سالن ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور حجت الاسلام مجتبی نورزاد، امام جمعه شهرستان تالش، فرامرز مرجانی سرپرست فرمانداری تالش، سرهنگ پاسدار احمدرضا منشوری معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، سرهنگ پاسدار محمدعلی ستیزه فرمانده سپاه ناحیه و مسئولان شهرستان و بخش حویق برگزار شد.

حجت الاسلام مجتبی نورزاد، امام جمعه شهرستان تالش ضمن تبریک گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت اظهار کرد: یکی از ثمرات ارزشمند  انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پیشرفت و توسعه کشور در حوزه‌های مختلف بود و یکی از این اقدامات ارزشمند به لطف خداوند و با تلاش‌های ستودنی مردم، خیرین عزیز و مسئولان شهرستان نتیجه داد و این سالن ورزشی که یکی از بزرگترین مشکلات جامعه ورزشی بخش حویق و روستای پلاسی بود محقق شد.

همچنین سرهنگ پاسدار محمدعلی ستیزه، فرمانده سپاه ناحیه تالش ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و هفته وحدت  در حاشیه افتتاح این سالن ورزشی اظهار کرد: سالن ورزشی ۹ دی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به همت و تلاش سپاه قدس گیلان و سپاه ناحیه تالش و با مساعدت خیرین و مردم عزیز بخش حویق و روستای پلاسی در طول ۷ ماه احداث و به برکت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه ناحیه تالش در ادامه افزود: این سالن ورزشی به مساحت هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان که سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان آن به همت خیر عزیز تامین شده است افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

سالن ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی روستای پلاسی حویق افتتاح شد
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha