• پنجشنبه / ۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402070604022
  • خبرنگار : 50184

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه:

سبک‌های رزمی در کرمانشاه باید ساماندهی شوند

سبک‌های رزمی در کرمانشاه باید ساماندهی شوند

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به تعدد سبک‌های رزمی در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: باید یک ساماندهی را از این سبک‌ها داشته باشیم.

منوچهر حاتمی امروز(ششم مهر) در مجمع انتخاباتی ریاست هیات انجمن های ورزش های رزمی استان کرمانشاه، با تاکید بر لزوم ساماندهی سبک های رزمی در کرمانشاه، اظهارکرد: تا چندسال پیش نزدیک به ۲۵۰ سبک رزمی در کرمانشاه داشتیم که طی برنامه‌ای آنها را ساماندهی کرده و به حدود ۱۲۰ سبک رساندیم.

وی که تا سال گذشته ریاست هیات انجمن های ورزش های رزمی استان را برعهده داشت، افزود: برنامه ساماندهی سبک‌های رزمی در کرمانشاه باید تداوم داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: در ساماندهی سبک‌های رزمی در استان باید تنها روی کیفیت و نه کمیت تمرکز داشته باشیم، به این معنا که بالا بودن تعداد سبک‌ها مهم نیست، بلکه باید تنها سبک‌هایی که کیفیت و مجوزهای لازم را  دارند، فعال باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تعداد بالای باشگاه‌های ورزشی رزمی در سطح استان، عنوان کرد: نظارت روی فعالیت باشگاه‌ها باید بصورت جدی تر مورد توجه قرار گیرد.

حاتمی در ادامه از حمایت های این اداره کل در گرفتن میزبانی مسابقات و اردوهای مختلف تیم‌های ملی برای کرمانشاه خبرداد و گفت: امیدواریم با میزبانی های مختلف بتوانیم تحرک و پویایی دو چندانی را در رشته های رزمی استان داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: البته تاکنون اقدامات و کارهای زیادی در این هیات شده که جای قدردانی دارد، اما در بحث بروزرسانی دانش مربیان و داوران و فعال تر شدن شهرستان انتظار می‌رود که بیشتر تلاش شود.

وی در ادامه یکی از ویژگی های مثبت هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان را همدلی و وفاق بین اعضای آن دانست و گفت: خوشبختانه این رویکرد باعث شده تا ورزشکاران این هیات در برنامه های مختلفی که در سطح اجتماعی برگزار می‌شود، حضوری پررنگ و برنامه‌های نمایشی داشته باشند و مردم بخوبی با این رشته‌ها آشنا شوند.

به گزارش ایسنا، در ادامه این مجمع، فرهمند سال افزون معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه هم هیات انجمن های ورزش‌های رزمی را یکی از هیات‌های برتر استان دانست و گفت: این هیات در المپیاد استعدادهای برتر سال گذشته حدود شش مدال طلا گرفت که باعث ارتقاء جایگاه کرمانشاه در جایگاه جدول توزیع مدال‌ها شد.

وی تاکید کرد: امیدواریم روند روبه رشد این هیات با رئیس جدید آن همچنان ادامه پیدا کند و روی برنامه‌های کیفی و کمی تمرکز بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۷ ۱۲:۰۳

رزمی نیست شده بزمی .به اسم هنر رزمی دیگر چیز دیگری آموزش می‌دهند.مربیگری هم شده بر اساس مدرک گرایی.بدون در نظر گرفتن سابقه ورزشی مربی.