• چهارشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۲ / ۲۲:۱۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402070503659
  • خبرنگار : 50646

رئیس کل دادگستری گیلان:

یکی از بسترهای ناامنی، نارضایتی مردم است

یکی از بسترهای ناامنی، نارضایتی مردم است

ایسنا/گیلان رئیس کل دادگستری گیلان، تامین آرامش مردم را از اولویت‌های دستگاه قضایی دانست و افزود: یکی از بسترهای ناامنی نارضایتی مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز، ۵ مهر در بازدید از دادگستری شهرستان لنگرود، با تبریک ایام هفته دفاع مقدس یاد و خاطره رشادت‌های رزمندگان اسلام را گرامی داشت و تصریح کرد: حل مشکلات شهروندان در ادارات از اولویت‌های کاری مدیران است.

وی با تاکید بر حفاظت از حقوق بیت المال اظهار کرد: تعدادی از ادارات با عملکرد ناصحیح خود عامل تضییع حقوق بیت‌المال هستند و با برخی اقدامات نسنجیده، زمینه زمین‌خواری و سوء استفاده سودجویان را فراهم می‌کنند.

رئیس شورای قضایی گیلان تامین آرامش مردم را از اولویت‌های دستگاه قضایی دانست و افزود: یکی از بسترهای ناامنی نارضایتی مردم است و مدیران نباید با کم کاری، تصمیمات اشتباه و عدم توجه به ظرفیت‌های هر شهرستان، موجبات بی‌اعتمادی و نارضایتی جامعه را فراهم کنند.

وی دارا بودن نگاه حاکمیتی در ادارات را امری ضروری و اجتناب ناپذیر عنوان کرد و گفت: داشتن روحیه هماهنگی و تعامل در تصمیمات جمعی، مهم و راهگشاست.

رئیس کل دادگستری گیلان تعامل سازنده و همدلی و همکاری اعضای شورای تامین و دستگاه قضایی در شهرستان ها را گامی در راستای خدمت رسانی و حل مشکلات مردم برشمرد و از زحمات تمامی مسئولان و مدیران شهرستان لنگرود قدردانی نمود.

وی مشکلات منطقه چاف و چمخاله و برخی نقاط توریستی شهرستان لنگرود را ماحصل عدم نظارت مدیران دانست و بر جلب اعتماد و رضایت هرچه بیشتر مردم تاکید کرد.

حجت الاسلام صادقی نیارکی در پایان به مسئولان قضایی توصیه کرد که رسیدگی سریع و دقیقی به پرونده‌های قضایی داشته باشند تا مشمول اطاله دادرسی نشود و همواره زمان مناسب و کیفیت رسیدگی را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha