• چهارشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۸:۵۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402070503599
  • خبرنگار : 50649

به مشکلات سربازان رسیدگی شود

به مشکلات سربازان رسیدگی شود

ایسنا/فارس معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به نقش سربازان در تأمین امنیت، بر ضرورت رسیدگی به مشکلات سربازان تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، سردار کوروش سالمی امروز، ۵ مهرماه در مراسم گرامیداشت روز سرباز در شیراز با بیان اینکه سربازان سرمایه‌های با ارزشی هستند که باید به مشکلات آنان رسیدگی شود، گفت:‌ به سربازان به چشم برادرانی نگاه می‌کنیم که در کنار ما وظیفه سنگین تأمین امنیت را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: نقش رزمندگان در دوران دفاع مقدس و ارزش‌ها و دستاوردهای آن دوران باید به صورت ویژه و گسترده در جامعه تبیین شود.

سالمی افزود: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان اسلام با تکیه بر خودباوری و قدرت ایمان توانستند رشادت‌ها و جانفشانی‌های زیادی از خود نشان دهند تا دشمنان نتوانند یک وجب از خاک میهن عزیزمان را به تسخیر خود در آورند.

وی تصریح کرد: امروز نیز دشمنان ایران اسلامی با شیوه‌های مختلفی از جمله جنگ نرم و تهاجم فرهنگی سعی می‌کنند بنیان خانواده‌ها را متزلزل و به تبع آن به آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی خدشه وارد کنند ولی با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و هوشیاری مردم به مانند همیشه در این مسیر ناکام می‌مانند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی فارس با بیان اینکه نقش سربازان در ارتقای نظم و امنیت جامعه بی‌بدیل است، بهترین دروان زندگی را دوران خدمت مقدس سربازی عنوان کرد و ادامه داد: در طول خدمت فرصت‌ها را غنیمت شمارید تا بتوانید از تجارب گرانبهایی که به دست می‌آورید، در زندگی خود استفاده کنید.

وی تأکید کرد: افتخار ما این است که سرباز ولایت و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشغول به خدمت هستیم که ارزش‌های والایی نظیر ایثار، شهادت و از خودگذشتگی در آن جاری است.

سالمی با اشاره به نگاه ویژه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به سربازان، افزود: به عنوان سربازان ولایت تا جان در بدن داریم در راستای حفظ آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha