• سه‌شنبه / ۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۸:۳۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402070402732
  • خبرنگار : 50649

آغاز دوره آموزشی مدیریت زندان در شیراز

آغاز دوره آموزشی مدیریت زندان در شیراز

ایسنا/فارس دوره آموزش مدیریت زندان همزمان با استان‌های معین آموزش شامل تهران، کرمان، آذربایجان شرقی در شیراز آغاز شد.

به گزارش ایسنا دوره آموزش مدیریت زندان همزمان با استان‌های معین آموزش شامل تهران، کرمان، آذربایجان شرقی و با حضور پذیرفته‌شدگان ۶ استان خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، اصفهان و فارس امروز، ۴ مهرماه در شیراز آغاز شد.

 مدیرکل زندان‌های فارس در این نشست با بیان اینکه موجب مباهات است در راستای تحقق اولویت ترسیمی رییس سازمان زندان‌های کشور پیرامون توجه به سرمایه انسانی و جانشین پروری، شاهد برگزاری دوره مدیریت زندان در سازمان باشیم، گفت: سازمان در اجرای این دوره اراده خود در توانمندسازی نیرویی انسانی را به‌عنوان مهم‌ترین سرمایه سازمانی به منصه ظهور رسانده و در حقیقت ما هرچه برای منابع انسانی، ارتقای آگاهی، توان و مهارت آنان هزینه کنیم، سرمایه‌گذاری برای ارتقای سازمانی و اهداف انسان‌ساز آن است.

اسحاق ابراهیمی سه موضوع خواندن، فهمیدن و  عمل‌کردن را از راهبردهای این دوره برشمرد که هدف برگزاری این دوره را پوشش می‌دهد و از فراگیران خواست حتماً در راستای اهداف سازمانی مستتر در برگزاری این دوره حرکت کنند.

وی، اساتید این دوره آموزشی در فارس را  افرادی صاحب‌نظر و دارای سهم و مهارت در کار اصلاح و تربیت و زندان‌بانی اسلامی معرفی کرد و گفت: هم استاد و هم مخاطب فراگیر، دوره را چالشی برگزار کنید و همه داشته‌های خود را برای تحقق معنای توانمند سازی علمی پای کار آورید.

در آغاز این دوره لیلا اکبرپور، رئیس مرکز آموزش پژوهش منطقه ۴ زندان‌های کشور پیرامون پودمان‌های ۴ گانه این دوره، خدمات ضمن آموزش و تقویم آموزشی توضیحاتی را بیان کرد و افزود: استان فارس افتخار دارد که در راستای تحقق شعار و هدف راهبردی سازمان زندان‌ها مبنی بر توانمندسازی منابع انسانی، میزبان همکاران از ۶ استان کشور به‌عنوان نخبگان سازمانی و طرح جانشین‌پروری در قالب تربیت مدیر زندان است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، این دوره از ۳ مهر تا پایان دی‌ماه همزمان با ادارات کل زندان‌های کرمان، تهران و آذربایجان شرقی به میزبانی مرکز آموزش پژوهش منطقه ۴ کشور در شیراز (اداره‌کل زندان‌های فارس) در حال برگزاری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha