سید عزت الله ضرغامی امروز چهارم مهرماه در حاشیه بازدید از مجتمع گردشگری و سوارکاری حسینی در محور گردشگری جیرفت-دلفارد اظهار کرد: صنعت گردشگری از جمله زیرساختهایی است که در صورت تبلیغات حرفهای و به موقع جوابگوی جامعه هدف خواهد بود.
وی با تمجید از سرمایهگذار مجتمع گردشگری و سوارکاری در دست احداث حسینی، بر لزوم توجه به شناسایی مخاطب برای بهرهبرداری از آنچه سرمایهگذاری شده، افزود: باید زیرساختهای جانبی مجتمعهایهای گردشگری به روز تعریف شوند تا مورد استقبال عمومی قرار بگیرند که توجیه اقتصادی هم خواهند داشت.
ضرغامی با اشاره به بخش سوارکاری مجتمع گردشگری حسینی توجه به این مزیت را بر اساس اقلیم منطقه مورد تاکید قرار داد.
انتهای پیام
نظرات