• سه‌شنبه / ۴ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402070402095
  • منبع : نمایندگی قزوین

تکواندوکار قزوینی رقبای خود را در بازی‌های آسیایی شناخت

تکواندوکار قزوینی رقبای خود را در بازی‌های آسیایی شناخت

ایسنا/قزوین مشخص شدن رقبای برخورداری، تکواندوکار قزوینی، راهیابی مقاومت قزوین به مرحله دوم لیگ یک فوتسال نونهالان کشور و توقف پرسپولیس مقابل امیدهای فوتبال شمس آذر قزوین اخبار ورزشی ایسنا در روز سه‌شنبه چهارم مهر است.

به گزارش ایسنا، مهران برخورداری، تکواندوکار قزوینی، رقبای خود را در پیکارهای تکواندوی بازی‌های آسیایی هانگژو شناخت. برخورداری در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم این رقابت‌ها به روی شیاپ‌چانگ می‌رود.

ملی‌پوش استان قزوین با قرعه‌کشی صورت گرفته در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شده است. برخورداری در دور دوم به مصاف برنده تکواندوکاران ماکائو و هنگ‌کنگ خواهد رفت و در صورت برتری مقابل برنده مبارزه عربستان و فیلپین برگزار می‌کند.

برخورداری برای فینالیست شدن در صورت برتری مقابل رقبا در نیمه‌نهایی با رقیب سرسخت خود «پارک وو هیوک» از کره جنوبی مبارزه خواهد کرد. ملی‌پوش استان مسابقات خود را در بازی‌های آسیایی هانگژوی چین از صبح فردا آغاز خواهد کرد.

راهیابی مقاومت قزوین به مرحله دوم لیگ یک فوتسال نونهالان

در پایان مرحله نخست لیگ یک فوتسال نونهالان کشور تیم مقاومت قزوین جواز حضور در مرحله دوم لیگ یک نونهالان کشور را کسب کرد و به عنوان تیم دوم راهی مرحله دوم شد؛ اما تیم باتیس البرز دیگر نماینده استان قزوین در این مسابقات نتوانست جواز حضور در مرحله دوم را کسب کند و به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

در مرحله نخست لیگ برتر فوتسال جوانان کشور هم تیم «علم و ادب» قزوین در انتهای جدول قرار گرفت و به لیگ یک سقوط کرد.

امیدهای فوتبال شمس آذر پرسپولیس را متوقف کردند

تیم فوتبال امیدهای شمس آذر قزوین در دیداری دوستانه امیدهای پرسپولیس را با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف کرد. تک گل تیم فوتبال امیدهای شمس آذر قزوین را در این دیدار پارسا علیپور به ثمر رساند.

فوتبالیست‌های امید شمس آذر قزوین در هفته نخست لیگ برتر امیدهای کشور بیستم مهرماه در کرمانشاه میهمان تیم بعثت این شهر خواهند بود.

خبرنگار: رضا قنبری

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha