• پنجشنبه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۰:۰۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402063019126
  • خبرنگار : 50040

مدیرکل پست گیلان:

واسط پستی بومی گیلان درگاه فروش برای تولیدکنندگان است

واسط پستی بومی گیلان درگاه فروش برای تولیدکنندگان است

ایسنا/گیلان مدیرکل پست گیلان، با اشاره به راه اندازی اولین پلتفرم واسط پستی بومی در گیلان، گفت: این واسط پستی می‌تواند به عنوان درگاهی در اختیار تولیدکنندگان و مشاغل خرد خانگی برای فروش و ارسال محصولات به اقصی نقاط کشور قرار گیرد.

محمدحسین هوشنگی امروز در دیدار با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان، ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون فرآیند اجرایی سرویس احراز نشانی به مزایای استفاده از این سرویس در صدور مجوزها اشاره کرد و افزود: با استفاده از این سرویس ضمن انطباق نشانی ذینفعان امکان ایجاد شفافیت و صحت سنجی آدرس اعلامی متقاضیان وجود خواهد داشت.

وی احصای اطلاعات آنی از مکان استقرار معادن، کشتارگاه ها و واحدهای تولیدی و صنعتی بر اساس مختصات جغرافیایی و نقشه های پارسل بندی شده به منظور کمک به اتخاذ تمهیدات نظارتی را از دیگر مزایایی پایگاه داده املاک «جی.نف» برشمرد.

مدیرکل پست گیلان با اشاره به ظرفیت و توانمندی فعالان حوزه تجارت الکترونیک در استان گیلان، تصریح کرد: پست گیلان توانست با استفاده از همین ظرفیت و هم افزایی فعالان حوزه های فناورانه و دانش بنیان نسبت به راه اندازی اولین پلتفرم واسط پستی بومی در گیلان اقدام کند.

هوشنگی ادامه داد: این واسط پستی می تواند به عنوان درگاهی در اختیار تولیدکنندگان و مشاغل خرد خانگی برای فروش و ارسال محصولات به اقصی نقاط کشور قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه های فعال در زمینه فروش الکترونیکی که از وزارت صمت اقدام به اخذ مجوز نماد الکترونیکی(ای.نماد) می کنند، می توانند در تعامل با پست نسبت به استفاده از ظرفیت لجستیکی آن اقدام نمایند.

تیمور پورحیدری، مدیرکل صمت گیلان نیز، بهبود و امنیت کسب و کارها با بهره‌بندی از ظرفیت اداره کل پست استان را میسر دانست و تصریح کرد: برقراری ارتباط موثر و بهره‌گیری از توانمندی پست می‌تواند باعث امنیت، سهولت خدمات و رفاه مردم به شکل گسترده شود.

وی ضمن دعوت از برندهای مهم استان و کسب و کارهای اینترنتی برای استفاده از این توان، یادآور شد: استفاده برندهای شاخص و مشاغل خانگی و اینترنتی از توان لجستیکی پست، به ایجاد تحول در حوزه کسب و کارها و رونق آن کمک می نماید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان تاکید کرد: یکی از دغدغه‌ها مردم و همچنین مشاغل مختلف امنیت و کیفیت ارسال مرسولات در کمترین زمان ممکن می‌باشد که فعالیت مطلوب اداره کل پست استان در این زمینه همواره مناسب و مسبوق به سابقه است.

پورحیدری اضافه کرد: بهره گیری از سرویس های به روز شرکت ملی پست افزایش سطح رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت لذا اداره کل صمت گیلان از به کارگیری از ظرفیت پست به منظور تسریع در امور اجرایی استقبال می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha