• چهارشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402062918163
  • خبرنگار : 50046

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی تاکید کرد

ضرورت جلوگیری از تردد خودروهای سنگین به داخل شهر بجنورد

ضرورت جلوگیری از تردد خودروهای سنگین به داخل شهر بجنورد

ایسنا/خراسان شمالی رئیس کل دادگستری خراسان شمالی بر جلوگیری از تردد خودروهای سنگین به داخل شهر بجنورد تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا براتی زاده در دومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان خراسان شمالی با بیان اینکه تردد، توقف و پارک خودروهای سنگین در داخل شهر نگرانی های فراوانی را برای شهروندان به ویژه ساکنان مناطق حاشیه شهر بجنورد به وجود آورده، از عملکرد مسؤولان و کارنامه ناموفق آنان در این حوزه به شدت انتقاد و خاطرنشان کرد: انتظار می رود یک مدیر در این خصوص بیشتر احساس مسؤولیت کند و این مسأله، چیزی نیست که بتوان آن را توجیه کرد.

وی با اشاره به طولانی شدنِ این روندِ نگران کننده گفت: شواهد موجود حکایت از آن دارد که در طول سالیان مختلف هر مسئولی که در این حوزه ها دارای مسئولیت های قانونی  بوده  از ایفای وظایف و تعهدات قانونی خود سر باز زده است و همین مسأله سبب شده که برخی از شهروندان ساکن در مناطق حاشیه شهر که بیشتر تحت تأثیر مسائل و مشکلات ناشی از پارک، توقف و تردد خودروهای سنگین هستند، تصور کنند که سکونت اغلب مدیران اجرایی در هسته مرکزی شهر موجب شده که آنها بطور محسوس و ملموس با این مشکلات مواجه نشوند و به همین اعتبار اقدامی هم نمی کنند.

براتی زاده افزود: مشکلات فنی پل ورودی کنار گذر شمالی باید خیلی قبل تر رفع و این روند اینقدر طولانی نمی شد، با این وجود انتظار می رود مسئولان با مشارکت یکدیگر تدابیری اتخاذ و تمهیداتی فراهم کنند که این موانع و مشکلات در اسرع وقت حل و فصل شود.

وی در خصوص ضرورت ساماندهی، انتقال و پارک خودروهای سنگین در توقفگاه های پیش بینی شده در خارج از معابر شهری گفت: طبق بررسی های معمول می توان با پیش بینی مکانی موقتی و دائم در راستای انتقال، هدایت و پارک کامیون ها در خارج از معابر شهری  این مشکلات را حسب مورد در کوتاه مدت و بلندمدت رفع  و نگرانی های شهروندان را برطرف ساخت.

تعیین ضرب الأجل سه ماهه برای ساماندهی و رفع مشکلات پل ورودی کنار گذر شمالی

 رئیس کل دادگستری استان در ادامه از تعیین ضرب الأجل سه ماهه به منظور ساماندهی، اصلاح و رفع مشکلات فنی پل ورودی کنار گذر شمالی بجنورد و همچنین ساماندهی وضعیت پارکینگ خودروهای سنگین خبر داد.

 وی گفت: مسئولان و مدیران مرتبط باید از طرق قانونی این مسأله را مجدانه پیگیری کنند و در این بحبوحه دستگاه قضایی هم تلاش خواهد کرد تا مشکلات مطروحه، در موعد پیش بینی شده رفع شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha