فرید خطیبی صبح امروز ۲۹ شهریورماه در جمع خبرنگاران درباره پلتفرم "کرمانمن" اظهار کرد: در شهرداریهای کلانشهرها تعاریف ماموریتها و خدمات از حالت سخت افزاری عبور کرده و باید به حوزه IT نیز ورود پیدا کنند.
او با اشاره به اقدامات شهرداری کرمان برای هوشمندسازی شهرداری بیان کرد: پلتفرم "کرمانمن" پاسخی به مطالبه شهروندانی است که به دنبال دریافت خدمات الکترونیکی هستند.
معاون برنامهریزی و سرمایه انسانی شهردار کرمان افزود: تاکنون شهروندان بخشی از خدمات شهرداری را به صورت پراکنده الکترونیکی دریافت میکردند اما در پلتفرم "کرمانمن" همه خدمات تجمیع شده و این کار از یک سال قبل کلید خورد و اکنون به نقطه استقرار رسیده و در حال حاضر ۷۰ درصد خدمات موجود در این پلتفرم قابلیت ارائه دارند.
او هوشمندسازی و شفافسازی را از دیگر مشخصات این پلتفرم است، تصریح کرد: خدمات شهروند، خدمات پرسنلی و داشبوردهای مدیریتی از جمله بخشهای پلتفرم "کرمان من" است.
خطیبی ادامه داد: رصد درخواستها و پاسخگویی به مطالبات شهروندان و مقایسه عملکرد مناطق شهری از جمله مشخصههای بخش داشبورد است.
معاون شهردار کرمان اظهار کرد: این تکنولوژی در کرمان بومی شده و نگاه به تصمیمات شهرداری از طریق این تکنولوزی تغییر خواهد داد و دیگر سلیقهای و سنتی عمل کردن و رانت و فساد را غیرممکن میکند و ضد فساد است.
او تاکید کرد: پلتفرم "کرمانمن" پاسخ روشن و شفافی را به شهروندان ارائه میدهد.
معاون برنامهریزی و سرمایه انسانی شهردار کرمان عنوان کرد: امیدوارم با این پلتفرم تاریخ شهرداری کرمان را به دو بخش قبل از "کرمانمن" و بعد از آن تقسیم کنیم.
او در پایان بیان کرد: والدین دانش آموزان نیز با مراجعه به این پلتفرم، میتوانند از نرخ سرویس مدارس آگاه شوند.
انتهای پیام
نظرات