• چهارشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۷:۱۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1402062917832
  • خبرنگار : 50136

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی مطرح کرد

استقبال از فصل سرما با مدیریت مصرف گاز در آذربایجان‌غربی

استقبال از فصل سرما با مدیریت مصرف گاز در آذربایجان‌غربی

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با بیان اینکه آمادگی برای فصل سرما و مدیریت مصرف گاز یک ضرورت جدی است، گفت: امید است امسال نیز با مدیریت اصولی، فصل سرد سال را همانند سال گذشته بدون افت فشار و یا قطعی گاز پشت سر بگذاریم.

علیرضا شیخی در گفت و گو با ایسنا در خصوص آمادگی برای فصل سرما اظهار کرد: ناترازی گاز یک معضل جدی است که مدیریت مصرف این انرژی برای جلوگیری از افت فشار یا قطعی آن در فصل سرد را ضروری می‌کند.

وی افزود: درست است که میزان تولید گاز نسبت به سال گذشته افزایش داشته اما همزمان توسعه گازرسانی نیز صورت گرفته که این مساله باعث نمی‌شود نسبت به فصل سرد سال قبل، انتظار بهبود شرایط و حل مساله ناترازی گاز را داشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه با کنترل نشتی‌ها و هدر رفت، می‌توانیم بخشی از گاز در استان را در شبکه مصرف نگه داریم، خاطرنشان کرد: اتصالات مفصلی یکی از مسائلی است که اجرای آن نه تنها در استان ما بلکه باید در کل کشور تسریع یابد چنان که این امر می تواند در جلوگیری از هدر رفت گاز موثر باشد.

شیخی همچنین تسریع نصب بخاری‌های هرموتیک در استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدواریم گستره‌ی جامعه‌ی هدف این طرح از خانوده تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی فراتر رفته و به خانواده‌های دیگر که از بخاری‌های‌ گازی قدیمی استفاده می‌کنند با تمهید شرایط خاص و ارائه یارانه، تسری پیدا کند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم احداث ایستگاه‌های مورد نیاز TBS و CGS، اظهار کرد: ضروری است امور مهندسی و اجرای طرح‌ها، ایستگاه‌های مورد نیاز را به ویژه در ارومیه، تکاب، مهاباد، بخش کوهسار سلماس و میرآباد سردشت را در دستور کار فوری خود قرار دهد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha