• چهارشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402062214180
  • خبرنگار : 50225

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان عنوان کرد

اجرای طرح "خوزستان پاکیزه" برای آغاز ماه مهر

اجرای طرح "خوزستان پاکیزه" برای آغاز ماه مهر
محله عامری اهواز

ایسنا/خوزستان مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از اجرای طرح "خوزستان پاکیزه" از ۲۶ شهریورماه تا اول مهرماه خبر داد.

داوود میرشکار در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای طرح "خوزستان پاکیزه" در آستانه بازگشایی مدارس، اظهار کرد: این طرح به صورت همزمان در سراسر استان خوزستان از ۲۶ شهریورماه تا اول مهرماه با شعار "همه با هم در سرزمین همدلی‌ها برای خوزستان پاکیزه" اجرا می‌شود.

وی افزود: در قالب این طرح، جمع‌آوری پسماندها و زباله‌ها به ویژه زباله‌های پلاستیکی در اطراف محل‌های زندگی مردم انجام می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: این طرح با مشارکت جوامع محلی، همشهریان، سازمان‌های مرم نهاد، شوراهای شهرها و شهرداری‌ها و دیگر دست‌اندرکاران اجرا می‌شود تا برای ورود به مهرماه شهر پاکیزه و تمیزی داشته باشیم.

میرشکار با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح حساس کردن جامعه در خصوص پاکیزگی خوزستان و کمک آحاد مردم در حفظ محیط زیست است، گفت: این طرح در پایان اسفندماه نیز برای ورود به عید نوروز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۲ ۱۵:۲۹

سگ های ولگرد رو جمع آوری می کردند باز خبر بهتری بود از ترس سگهای ولگرد جرات پیاده راه رفتن بچه ها شده یک ارزو

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۲ ۱۹:۳۰

چراسگ ها باید جمعیت آن ها از جمعیت انسانها در خوزستان بیشتر بشه....اگه شهرداری های استان خوزستان نمی توانند کاری کنند شما آنها آزاد بشه تا مردم با هرچی دردست دارن برای نابودی آنها اقدام کنم...ماهیچه کوچک داریم وازترس سگ ها نمی توانیم تاپارک وبازاربریم....مثل قدیم شهرداری با استخدام پیمانکار برای نابودی سگ های ولگرد اقدام کنه....طرح عقیم سازی و نگهداری از آنها بسیارهزینه برهست....

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۴ ۰۱:۵۹

دقیقا اون شب تو یکی از پارک های محله ای شهر اهواز داشتم پیاده روی میکردم بعد چندتا سگ نزدیک بود بهم حمله ور بشن و گازم بگیرن...پارک های اهواز هم همشون کثیف پر از آشغال...نبود فضای سبز کافی ...نبود صندلی تمیز ....نبود وسایل اسباب بازی برا کودکان ...از همه مهمتر نبود امنیت برای بانوان...جمع شدن معتادان توی پارک و رد بدل کردن مواد مخدر من جمله گل و این جور چیزا

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۴ ۰۹:۴۰

ولله به نظر من تو این طرح ساکنین شهر و حتی بچه مدرسه ای ها باید تو جمع اوری زباله شرکت کنن تا یاد بگیرن راه به راه تو سطح شهر پوست میوه کیک و اب میوه و حتی رسید بانکی رو زمین نریزن .من به شخص وقتی می بینم ی ادم بالغ یا ی بچه راه به راه اشغال میریزه دلم درد میگیره.متاسفانه فقر فرهنگی شدید زیاده خدا همه رو هدایت کنه