• چهارشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402062213929
  • خبرنگار : 50604

برگزاری بیست و پنجمین جشنواره قصه‌گویی در گلستان

برگزاری بیست و پنجمین جشنواره قصه‌گویی در گلستان

ایسنا/گلستان سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان از برگزاری بیست و پنجمین جشنواره قصه‌گویی استان گلستان در آبان‌ماه خبر داد.

الهه غیناقی صبح چهارشنبه ۲۲ شهریور در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: علاقه‌مندان با هر سنی تا ۳۰ مهر فرصت دارند با مراجعه به سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه هزینه عضویت سالانه در کانون‌های پرورش فکری ۲۰ هزار تومان است، اما روز شانزدهم مهر به مناسبت آغاز هفته ملی کودک عضوگیری در سراسر کشور رایگان خواهد بود، افزود: قصه‌های قرآنی و دینی، کارآفرینی، قصه‌های نام داران و قصه‌های مدرن موضوعات این جشنواره است که در بخش‌های مدرن و کلاسیک، آئینی و سنتی، گروه مدارس استثنائی و آزاد از هفت تا ۱۱ آبان برگزار و برترین‌ها روز پایانی معرفی می‌شوند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با اشاره به آغاز هفته ملی کودک از ۱۵ مهر گفت: تلاش می‌کنیم در این روزها ویژه برنامه‌هایی را برای ایجاد شور و نشاط در بین کودکان برگزار کنیم که برگزاری نمایشگاهی از دستاوردها و دست ساخته‌های اعضای کانون از جمله این برنامه هاست.

غیناقی ادامه داد: در استان گلستان ۱۸ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ثابت، ۶ واحد و دو کتابخانه سیار به کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۸ ساله در رشته‌های مختلف مانند قصه گویی، ساخت کار دستی، نویسندگی و نوشتن خلاق، سفالگری، نمایش خلاق، انیمیشن و بخش دینی و اسلامی آموزش می‌دهند.

وی با بیان اینکه ما در استان ۸۷ نیرو داریم که فقط ۴۵ نفر آن‌ها مربی هستند افزود: تلاش می‌کنیم در تعامل با آموزش و پرورش با تعلیم دانش آموزان آن‌ها را به همیار کانون تبدیل کنیم تا بخشی از کمبود نیروی ما جبران شود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان تصریح کرد: واحدها و کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کامیونت پیک امید با حضور در مناطق محروم و روستاها به کودکان و نوجوانان رایگان خدمات ارائه می‌کنند.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha