• سه‌شنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402062113565
  • خبرنگار : 50084

آغاز به کار رسمی تیم فوتبال مهررضوی مشهد

آغاز به کار رسمی تیم فوتبال مهررضوی مشهد

ایسنا/خراسان رضوی مهررضوی مشهد در دور نخست رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور حضور خواهد داشت.

ظهر امروز تمرین تیم بزرگسالان مهر رضوی، یکی از ۳ نماینده خراسان رضوی برگزار شد. در این تمرین که با حضور طباطبایی، مدیرعامل تیم، رضوی، مالک تیم و هیات همراهان آنان زیر نظر سیروس سنگچولی،  سرمربی تیم مهر رضوی برگزار شد، بازیکنان تمرینی شاداب را پشت سر گذاشتند.

رضوی: هدف ما صعود است

احمد رضوی، مالک تیم مهر رضوی در خصوص آغاز فعالیت این تیم اظهار کرد: همه ارکان موفقیت را فراهم می‌کنیم و شما بازیکنان و کادرفنی فقط روی مستطیل سبز متمرکز باشید.

وی افزود: انشالله با رایزنی‌های انجام ‌شده و جلسات خوبی که داشته‌ایم در طول مسیر با تمام قوا پیش می‌رویم و هیچ مشکلی از بابت سخت‌افزاری نخواهیم‌داشت. همدلی رمز موفقیت ما خواهدبود و پشت یکدیگر در مسیر سخت صعود به مرحله دوم لیگ سه قدم برمی‌داریم. هدف ما صعود است و در این مسیر محکم و قاطع پیش می‌رویم.

طباطبایی: از نظر مالی هیچ مشکلی نداریم

طباطبایی، مدیرعامل تیم مهر رضوی در جمع اعضای باشگاه اظهار کرد: خوشبختانه هیچ مشکلی از نظر مالی وجود ندارد و می‌خواهیم برخلاف شناختی که فوتبال ایران از مشهد دارد، یک تیم خوب، منظم و بابرنامه باشیم که قدم به قدم به سمت موفقیت گام برمی‌دارد.

وی افزود: موفقیت بدون اتحاد نشدنی است و در چهره تک‌تک بازیکنان و کادرفنی تیم مهر رضوی رفاقت و اتحاد را می‌بینم. بی‌شک این امتیاز بزرگی است که تا پایان رقابت‌ها حفظ می‌کنیم.

طباطبایی گفت: خوشحالیم که سیروس سنگچولی، پیشکسوت باسابقه فوتبال ایران و مشهد را در کنار خود داریم. با دانش و تخصص وی و کادرش مطمئنم که روزهای خوبی برای فوتبال خراسان در پیش است. باید از حیثیت شهر امام مهربانی‌ها دفاع کنیم.

سیروس سنگچولی، هدایت تیم فوتبال مهررضوی مشهد را برعهده خواهدداشت و حمید مروی، دیگر پیشکسوت باسابقه فوتبال ایران و مشهد نیز در کادر فنی مهررضوی حضور خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha