• سه‌شنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402062113385
  • خبرنگار : 50177

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خبرداد:

سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد تومانی در شهرستان رومشکان

سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد تومانی در شهرستان رومشکان

ایسنا/لرستان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد تومانی در شهرستان رومشکان خبر داد.

سید فرهاد ناصری‌نیا  امروز ۲۱ شهریورماه در هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر لرستان که در سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد، با بیان اینکه در کشور تعاونی‌ها در کنار دو رکن بخش دولتی و خصوصی می‌توانند روی اقتصاد تاثیرگذار باشند، اظهار کرد: دولت سیزدهم با محوریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اهمیت و نقش تعاون در اقتصاد تمرکز کرده است.

وی ارتقاء فرهنگ کار و ترویج فرهنگ تعاون و کار گروهی را به عنوان موثرترین عامل توسعه استان وایجاد اشتغال برشمرد و با بیان اینکه با حمایت دولت و وزارت تعاون و پرداخت تسهیلات و فرهنگ‌سازی در سایر دستگاه‌ها جهش و تغییر در حوزه تعاون مشهود است، تصریح کرد: نمونه بارز این جهش تشکیل تعاونی‌های جدید و صادرات تعاونی‌ها در لرستان هستند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: در حوزه تعاون برنامه‌های خوبی توسط وزارت در لرستان انجام شده و یا در حال انجام است.

ناصری‌نیا در خصوص هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر لرستان، بیان کرد:  این جشنواره هر ساله با هدف ترویج و فرهنگ تعاون، الگوسازی و ترغیب جوانان به ایجاد کسب و کارهای تعاون‌محور و انجام فعالیت‌های جمعی برگزار می‌شود که البته محور ارزیابی تعاونی‌ها بیشتر نقش اقتصادی و اشتغالزایی آنان بود اما امسال نقش اجتماعی شامل آموزش، فرهنگ‌سازی تعاون، دانش‌بنیان کردن، هدایت و روحیه جمعی و گروهی و سرمایه‌گذاری و صادرات نیز مدنظر بوده است و از ۱۴۰ شرکت تعاونی ثبت شده ۱۲ شرکت به عنوان برتر معرفی شدند.

وی گفت: همچنین شرکت تعاونی فرهنگیان شهرستان دورود نیز توانست شایسته تقدیر در کشور شود.

 سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در ادامه با بیان اینکه ۲۳ شهرستان کمتربرخوردار و محروم در کشور وجود دارد، افزود: با حمایت دکتر مسکنی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رومشکان به عنوان پایلوت در حوزه سرمایه‌گذاری تعاونی در کشور انتخاب شده است.

ناصری‌نیا گفت: با پیگیری‌های لازم سرمایه‌گذاری معادل ۹۱ میلیارد تومان در شهرستان رومشکان در حال انجام است.

وی بیان کرد: این اعتبار برای ۲۲ تعاونی با اشتغال ۱۹۶ نفر در نظر گرفته شده که کارها برای تحقق این امر در حال انجام است.

به گزارش ایسنا در این مراسم از ۱۲ تعاونی برتر لرستان تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha