• دوشنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۲:۴۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402062012926
  • خبرنگار : 50283

توزیع بسته‌های تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند بندر انزلی

توزیع بسته‌های تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند بندر انزلی

ایسنا/گیلان رئیس جمعیت هلال احمر بندرانزلی از تهیه و توزیع ۴۰ بسته تحصیلی برای دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان در قالب طرح ارمغان مهر خبر داد.

به گزارش ایسنا کامبیز راحمی پور، امروز دوشنبه ۲۰ شهریورماه در حاشیه اجرای طرح ارمغان مهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه علاقه‌مندان از هر قشری می‌توانند در فعالیت‌های هلال‌احمر سهیم باشند، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۳۰۰ نفر در واحد داوطلبان، ۲۵۰۰ نفر در واحد جوانان همچنین ۳۰۰ نفر در واحد امداد هلال احمر شهرستان بندرانزلی فعالیت‌ دارند.

وی با بیان اینکه هر سال به همت داوطلبان جمعیت هلال احمر هفت برنامه اجرا می‌شود که ارمغان مهر یکی از این برنامه‌ها است، افزود: نذر آب، همای رحمت، برپایی ایستگاه صلواتی در ایام محرم، انجام امور عام المنفعه در حوزه بهداشت و درمان، پویش مرهم زائر برای اربعین، اهدای خون همچنین توزیع بسته های معشیتی از جمله این اقدامات هستند.

راحمی‌پور با اشاره به اجرای طرح ارمغان مهر توسط واحد جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان بندرانزلی گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و در قالب‌ این طرح تهیه و توزیع چهل بسته تحصیلی برای دانش آموران بی بضاعت انجام شد.

راحمی‌پور با اشاره به اینکه همه علاقه‌مندان به مشارکت در امور خیر به ویژه این طرح می‌توانند از طریق عضویت در واحد داوطلبان هلال احمر و یا اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود در طرح ارمغان مهر مشارکت داشته باشند، تصریح کرد: هزینه تهیه این مایحتاج تحصیلی به همت خیرین هلال احمر، داوطلبان همچنین همکاران این مجموعه صورت گرفته است.

رئیس جمعیت هلال احمر بندرانزلی در خصوص نحوه شناسایی نیازمندان و اهدای کمک‌های خیریه تاکید کرد: در حال حاضر هشت خانه هلال در سطح روستاهای شهرستان فعالیت دارند ضمن اینکه یک خانه هلال تاب آور در سامانسر بندر انزلی مستقر است که افراد نیازمند را شناسایی می کنند همچنین در مواردی نیز خود افراد نیازمند به پایگاه‌های هلال احمر مراجعه و پس از راستی آزمایی مورد حمایت قرار می گیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha