• دوشنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402062012484
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

برگزاری دوره چهارم شتابدهی صادرات در اصفهان

برگزاری دوره چهارم شتابدهی صادرات در اصفهان

ایسنا/اصفهان مدیر داخلی دوره چهارم شتابدهی صادرات گفت: چهارمین دوره شتابدهی صادرات که به میزبانی اصفهان انجام می‌شود، فرآیند پذیرش کسب و کارها را در تیرماه ۱۴۰۲ آغاز کرد و در اسفندماه به فعالیت خود پایان می‌دهد.

محسن اژه‌ای در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کوچینگ و منتورینگ تخصصی، این دوره را از سایران متمایز می‌کند. چهارمین دوره شتابدهی صادرات که به میزبانی اصفهان انجام می‌شود، فرآیند پذیرش کسب و کارها را در تیرماه ۱۴۰۲ آغاز کرد و در اسفندماه به فعالیت خود پایان می‌دهد. این رویداد که به صورت حضوری برگزار می‌شود، اهدافی از قبیل ارائه استراتژی‌های صادراتی مختص به کسب و کارهای کوچک و متوسط، ارائه خدمات تخصصی همچون منتورینگ، کوچینگ و آموزش حرفه‌ای در حوزه صادرات، افزایش نرخ صادرات استان اصفهان، کشف بازارهای جدید و شناسایی فرصت‌های تجاری در آنها، ورود به بازارهای بین‌المللی با تکیه بر استانداردهای جهانی و کسب مهارت و دانش تخصصی برای توسعه فرامرزی محصولات را دنبال می‌کند.

وی افزود: مخاطبان این دوره صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط که نیازمند توانمندسازی به واسطه منتورینگ، کوچینگ و آموزش تخصصی برای آشنایی با مبانی کلی صادرات و بازار هدف هستند، شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدکننده که هنوز تیم صادراتی خود را تشکیل نداده‌اند و قصد ارائه محصولات خود در بازارهای جهانی را دارند، تیم‌های صادراتی مستقل که به دنبال کسب مهارت برای پذیرش پروژه صادرات کسب و کارهای بزرگ هستند، کارآفرینانی که به دنبال اطلاعات تخصصی در حوزه صادرات و تجارت بین‌المللی هستند و قصد ورود به این حوزه را دارند، کسب و کارهای صادراتی که ضمن نیاز به آموزش تخصصی، برای ارتباط با متخصصان و صادرکنندگان خبره، نیازمند گسترش شبکه‌های ارتباطی خود هستند، خواهند بود.

اژه‌ای، درباره این رویداد خاطرنشان کرد: نزدیک به ۴ سال است که این رویداد برگزار می‌شود و روند کار آن این‌گونه است که در ابتدای هر سال فراخوان دوره شتابدهی صورت می‌گیرد.

وی افزود: این دوره مختص کسب و کارها است و در تلاش هستیم که تا ارسال اولین محموله صادراتی، کسب و کارها را همراهی کنیم. مدیر داخلی برگزاری این رویداد با اشاره به اینکه دوره شتابدهی شامل آموزش‌های تخصصی است، گفت: ویژگی اصلی دوره که آن را از سایرین متمایز می‌کند، هدف کوچینگ و منتورینگ تخصصی است که در کنار این دوره برای تیم‌ها ارائه می‌شود. اگر پس از آموزش تخصصی با مشکلاتی مواجه شدند، با ما به اشتراک می‌گذارند؛ برای مثال اگر در زمینه گمرک مشکلی برایشان به وجود آمد، آن‌ها را به منتور گمرک معرفی می‌کنیم تا مسیر صادرات را از ۰ تا ۱۰۰ با یکدیگر و به درستی پیش ببرند.

 اژه‌ای گفت: پس از این رویداد، افراد قادر خواهند بود تا به تنهایی در مسیر صادرات فعالیت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha