• یکشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۱:۳۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402061912164
  • خبرنگار : 50039

فرمانده تیپ ۲۳۰ ارتش گرگان عنوان کرد:

مهارت آموزی کارکنان وظیفه ارتش در گرگان/ ۱۰۲۱ سرباز مدرک گرفتند

مهارت آموزی کارکنان وظیفه ارتش در گرگان/ ۱۰۲۱ سرباز مدرک گرفتند

ایسنا/گلستان فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید اسدالله متاجی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مهارت آموزی به کارکنان وظیفه ارتش در گرگان حول محورهای محیط کار واقعی، کلاسیک و کشاورزی خبر داد.

سرهنگ علی‌اکبر عرب، عصر یک شنبه، ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۲ در گفت‌ و گو با ایسنا به تشریح بخشی از عملکرد قرارگاه مهارت‌ آموزی کارکنان وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران «استان گلستان» در بهار و تابستان سال جاری پرداخت و اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون با تلاش‌های مجموعه ۹۱ دوره آموزشی برای کارکنان وظیفه برگزار شد و یک هزار و ۲۱ نفر آموزش‌های لازم را در رشته‌های مختلف دیدند.

وی با بیان اینکه در پادگان «گرگان» در مجموع ۳۷ دوره فنی و حرفه‌ای برگزار شد که ۲۴۳ نفر در این دوره شرکت کرده و مدارک مربوطه را اخذ کردند، ادامه داد: در دوره فنی و حرفه‌ای کلاسیک هشت دوره برای ۱۱۲ نفر، محیط کار واقعی ۲۵ دوره برای ۵۵ نفر و در جهاد کشاورزی چهار دوره برای ۷۶ نفر برگزار شد.

مهارت آموزی کارکنان وظیفه ارتش در گرگان/ ۱۰۲۱ سرباز مدرک گرفتند

فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی ارتش در استان گلستان با اشاره به اینکه در مدت مذکور ۳۵ دوره برای ۲۲۴ نفر در پادگان «نوده خاندوز» برگزار شد، افزود: در کلاسیک سه دوره برای ۴۳ نفر، محیط کار واقعی ۲۸ دوره برای ۹۹ نفر و در جهاد کشاورزی چهار دوره برای ۸۲ نفر برگزار شد.

وی با تأکید بر اینکه دوره‌های فنی و حرفه‌ای قرارگاه در منطقه «شاهرخت» مرز افغانستان هم برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این منطقه در مجموع ۱۹ دوره برای ۵۵۴ نفر برگزار شد که استقبال در این منطقه نسبت به پادگان‌های گرگان و نوده خاندوز قابل توجه بود.

سرهنگ عرب اضافه کرد: در دوره کلاسیک ۱۰ دوره برای ۳۳۹ نفر، محیط کار واقعی هفت دوره برای ۹۵ نفر و در جهاد کشاورزی ۲ دوره برای ۱۲۰ نفر برگزار شد.

وی بر لزوم بهره‌بردن از دوران خدمت در مهارت‌آموزی و فکر کردن به اشتغال مورد نیاز استان‌ها و مناطق مختلف تأکید کرد و گفت: در این صورت است که مناطق مختلف کشور بر اساس ظرفیت‌ها توانمند، پویا، شاد و بانشاط می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha