• جمعه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402061710649
  • خبرنگار : 50177

امام جمعه موقت خرم‌آباد:

حماسه اربعین زمینه‌ساز ظهور امام‌زمان (عج) خواهد شد

حماسه اربعین زمینه‌ساز ظهور امام‌زمان (عج) خواهد شد

ایسنا/لرستان امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: حماسه اربعین زمینه‌ساز ظهور امام‌زمان (عج) خواهد شد.

 حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد که در محل مصلای الغدیر این شهر برگزار شد، پیاده‌روی اربعین حسینی را حماسه‌ای جهانی و بی‌نظیر خواند و اظهار کرد: شاهد بودیم که میلیون‌ها انسان دل‌باخته امام حسین(ع)  از سراسر دنیا، پیاده به سمت کربلا حرکت کردند و کدام مکتب می‌تواند چنین حماسه‌ای خلق کند؟

وی با تاکید براینکه این حماسه پرشورتر و جهانی‌تر خواهد شد هرچند دشمنان اسلام  و رسانه‌های معاند می‌خواهند با هر ترفندی آن را ضعیف جلوه دهند، تصریح کرد: این حماسه جهانی خواهد شد و زمینه‌ساز ظهور فرزند شایسته امام حسین (ع)، امام‌زمان (عج) خواهد شد و این پرچم به دست او سپرده خواهد شد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد در ادامه به سالروز قیام ۱۷ شهریور سال ۵۷ اشاره کرد و با بیان اینکه رژیم پهلوی بسیاری از مردم را در میدان شهدا (ژاله) شهید کرد که این تنها نشان دهنده بخشی از جنایات خاندان پهلوی بوده که در تاریخ ثبت شده است، افزود: رضاخان در برابر مردم مستبد بود و در همه زمینه‌ها کشور را عقب نگه داشتند تا به عیش و نوش بپردازد و جنایات خاندان پهلوی در تاریخ ثبت شده است.

شمسی‌فر در ادامه به روز سینما اشاره کرد و با بیان اینکه توجه به این هنر و صنعت مهم است چراکه دشمن در تلاش برای تحریف واقعیات و بد جلوه دادن اخلاق، دین و ارزش‌هاست، گفت: دست‌اندرکاران این هنر و صنعت باید با توجه به داشتن این همه گنجینه فرهنگی و شخصیت‌های فاخر فیلم بسازند.

وی تاکید کرد: فعالان سینمایی باید ساخت فیلم‌هایی با محوریت رشادت‌های دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم را مورد توجه قرار دهند؛ چنانچه دشمن یکی از این شخصیت‌ها را داشت هزاران فیلم تهیه می‌کرد و چون چنین شخصیت‌هایی را ندارد دروغ پردازی می‌کند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد به تلاش دشمن برای ایجاد روحیه ناامیدی در نسل جوان اشاره کرد و افزود: موفقیت و پیشرفت‌ها باید با زبان هنر؛ فیلم و سینما اطلاع رسانی شود تا تلاش دشمن در بزرگ جلوه دادن مشکلات بی‌حاصل شود.

شمسی‌فربا اشاره به سالروز صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری، یادآور شد: این بیانیه بسیار مهم ظرفیت، فرصت و داشته‌ها را نشان می‌دهد و توجه به ضعف‌ها و تلاش برای رفع آنها می‌تواند راه رسیدن به قله‌های پیشرفت را نشان دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha