• پنجشنبه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 1402061610295
  • منبع : معاونت علمی ریاست جمهوری

فراخوانی برای جذب کارگزار خدمات مدیریت دارایی‌های فکری

فراخوانی برای جذب کارگزار خدمات مدیریت دارایی‌های فکری

کانون مدیریت دارایی‌های فکری، کارگزار خدمات مدیریت دارایی‌های فکری جذب می‌کند و آخرین مهلت ارسال مدارک برای این فراخوان آخر شهریورماه اعلام شده است.

به گزارش ایسنا، کانون مدیریت دارایی‌های فکری به عنوان نهاد سیاست‌گذاری و حمایت در حیطه مدیریت دارایی‌های فکری فناوران و بنگاه‌های کشور در راستای برون‌سپاری خدمات و حمایت‌های خود، برای ارائه خدمات حمایتی خود در حیطه‌های ترویج و فرهنگ‌سازی، ثبت و حفاظت و تدوین اسناد راهبردی و حقوقی نسبت به انتخاب کارگزاران حائز شرایط از طریق فراخوان اقدام کرده است.

بر اساس این فراخوان، وجود سابقه فعالیت مرتبط برای انجام خدمات مدیریت دارایی‌های فکری، دارا بودن شخصیت حقوقی، برخورداری از نیروی انسانی متخصص با سوابق اجرایی مرتبط، برخورداری مجری از تجهیزات و بسترهای مناسب ارائه خدمات و برخورداری از تعاملات و ارتباطات با نهادها، دانشگاه‌ها و شرکت‌های فناور از جمله شرایط در نظر گرفته شده برای کارگزاران است.

بر اساس این گزارش، مستندات لازم برای متقاضیان شامل رزومه فعالیت شرکت، رزومه فعالیت افراد کلیدی و کارشناسان شرکت، لیست مشاوران همکار، اساسنامه و روزنامه رسمی شرکت و فرم تکمیل‌شده پیشنهاد درخواست است.

یکی از خدمات مورد انتظار از کارگزار، ترویج و فرهنگ‌سازی است که مواردی مانند مشاوره، آموزش و منتورینگ را در برمی‌گیرد. ثبت و حفاظت یکی دیگر از خدمات مورد انتظار است که نگارش اختراع داخلی، نگارش و فایلینگ PCT، فایلینگ پروویژونال امریکا، نگارش و فایلینگ USPTO، نگارش و فایلینگ فاز ملی خارجی، علامت تجاری داخل، فایلینگ مادرید، طرح صنعتی داخل، طرح صنعتی خارجی و کپی رایت/ ثبت و استعلام نرم‌افزار را شامل می‌شود.

خدمت دیگر مورد انتظار اسناد راهبردی است که ممیزی دارایی‌های فکری، گزارش جستجو (با اهداف نوآوری و تجاری)، تحلیل پتنت/رصد فناوری و PLR،تدوین اسناد استراتژیک/ سیاست مالکیت فکری در زمره آنها قرار می‌گیرد. اسناد حقوقی هم دیگر خدمت مورد انتظار است که تدوین قراردادها و فرم‌های مالکیت فکری، ارزش‌گذاری فناوری و پیگیری دعاوی را دربرمی‌گیرد.

بر اساس اعلام معاونت علمی ریاست‌جمهوری، واجدین شرایط می‌توانند درخواست کتبی خود را به همراه مستندات تکمیلی برای هر مورد انتخابی در خدمات، حداکثر تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ به نشانی پست الکترونیک IPMC@isti.ir  ارسال کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha