• سه‌شنبه / ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402061409430
  • خبرنگار : 71291

امام جمعه ایلام:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) جهادی و به صورت جدی پای کار است

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) جهادی و به صورت جدی پای کار است

ایسنا/ایلام نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در اربعین به معنای واقعی نقش‌آفرینی می‌کند و حرکت‌های جهادی این مجموعه قابل تشکر و قدردانی است.

حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار روز سه‌شنبه ۱۴ شهریور در بازدید از قرارگاه خدمات‌رسانی اربعین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) مستقر در مهران، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در راستای ارائه خدمت و رفع موانع سر راه اربعین مرز مهران، جهادی و به صورت جدی پای کار است که جای تشکر دارد.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: ثواب خدمت به زائر امام حسین(ع) کمتر از خود زیارت نیست و این مهم سعادت می‌خواهد.

امام جمعه ایلام گفت: پا به کار بودن مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام(اه) در اربعین بسیار قابل تقدیر است و حمایت از فقرا و در راه‌ماندگان اربعین که توسط ستاد اجرایی انجام می‌شود کار بسیار ارشمند و خداپسندی است.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار با اشاره به اینکه حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ستاد اجرایی فرمان امام(اه) در اربعین بی‌نظیر است و همچنین توزیع آب معدنی‌های ۲۰۰ سی سی توسط بنیاد احسان این مجموعه ابتکاری متفکرانه و ارزشمند است، گفت: متناسب با توان انجام کار باید از موکب‌ها حمایت شود تا بتوانند به نحو مطلوب به زائران ارائه خدمت کنند.

وی تصریح کرد: حرکت اربعین جهان را به سوی عدل جهانی سوق می‌دهد. اربعین زمینه‌ساز ظهور آقا امام زمان(عج) است که در انجام این مهم زیارت باید همراه با معرفت باشد و نتیجه زیارت اربعین باید در بطن جامعه دیده شود.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار با اشاره به اینکه اربعین موجب ایجاد یکپارچگی، وحدت، ایثار و از خود گذشتگی در بین آحاد جامعه می‌شود، افزود: توصیه می‌شود مواکب مسیر تردد زائران برگشتی اربعین تا بازگشت آخرین زائر پای کار باشند و خدمات‌دهی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha