• سه‌شنبه / ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402061409312
  • خبرنگار : 71496

حماس: نیروهای مقاومت ثابت کردند اشغالگران جایی در سرزمین ما ندارند

حماس: نیروهای مقاومت ثابت کردند اشغالگران جایی در سرزمین ما ندارند

سخنگوی جنبش حماس ضمن تقدیر از دلاوری‌های نیروهای مقاومت در اردوگاه نور شمس گفت، آنها ثابت کردند که اشغالگران و شهرک‌نشین‌ها جایی در سرزمین فلسطین ندارند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت فلسطینی «خبرپرس»، عبد اللطیف القانوع، سخنگوی جنبش حماس در واکنش به درگیری‌ها شدید بامداد امروز سه‌شنبه در اردوگاه نور شمس در طولکرم که یک شهید و یک زخمی داشت، اظهار کرد: ما از دلاوری نیروهای مقاومت در درگیری‌های شدید در اردوگاه نور شمس تقدیر می‌کنیم، آنها به نیروهای رژیم اشغالگر نشان دادند که تنها با مقاومت و پایداری با یورش‌های اشغالگران و شهرک‌نشین‌ها مقابله خواهند کرد و آنها هیچ جایی در سرزمین ما ندارند.

القانوع گفت: یورش‌های نیروهای رژیم اشغالگر به اردوگاه‌ها و شهرهای کرانه باختری و تلاش آنها برای بازداشت و ترور نیروهای مقاومت، هرگز آتش اسلحه‌های نیروهای مقاومت و انقلابی‌ها را خاموش نخواهد کرد.

سخنگوی حماس در ادامه تاکید کرد: مردم فلسطین به انقلاب خود برای دفاع از آزادگان، مقدسات و سرزمین فلسطین ادامه خواهند داد و شهرها، روستاها و اردوگاه‌های کرانه باختری در جنین، نور شمس، عقبة جبر، طوباس، الخلیل و قدس همواره زیر پاهای متجاوزان اشغالگر شعله‌ور خواهد بود.  

او افزود: از تمام مردم فلسطین، انقلابی‌ها و آزادگان می‌خواهیم از مقاومت فلسطین در کرانه باختری، تشدید عملیات‌های قهرمانانه و تداوم درگیری‌ها با رژیم اشغالگر صهیونیستی در پاسخ به جنایات آن حمایت کنند.

بامداد امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه «نور شمس» در طولکرم یورش برده و در آنجا با مبارزان فلسطینی درگیر شدند.

در درگیری‌های مسلحانه شدیدی که میان آنها شکل گرفت، یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسیده و یک فلسطینی دیگر نیز مجروح شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha