• دوشنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۵
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402061308961
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

یک مسئول عنوان کرد

بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ای خبرگزاری ایسنا در معرفی توانمندی‌های زیست محیطی

بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ای خبرگزاری ایسنا در معرفی توانمندی‌های زیست محیطی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: باید طرح‌هایی برای تعامل با مجموعه خبرگزاری ایسنا تعریف شده و یا در صورت وجود، براساس توانمندی‌ها و نیازها بازتعریف شود. 

اسدالله حاتمی، امروز دوشنبه ۱۳ شهریور در بازدید از خبرگزاری ایسنا با اشاره به فعالیت کارگروه‌های محیط زیست، اظهار کرد: در این کارگروه‌ها از نظرات جهاددانشگاهی به عنوان یک دستگاه توانمند بهره خواهیم گرفت. 

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: باید طرح‌هایی برای تعامل با این نهاد تعریف شده و یا در صورت وجود، براساس توانمندی‌ها و نیازها بازتعریف شود.  

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی از رشد ۶۴ درصدی اعتبارات تملک استانی ابلاغی در سال ۱۴۰۱ و رشد ۹۰ درصدی اعتبارات تملک استانی ابلاغی در سال جاری خبر داد و گفت: ۴۰ میلیارد تومان اعتبارات تملک از محل سفر دور دوم ریاست جمهور پس از گذشت ۱۴ سال از آخرین ابلاغ مصوبات سفر در حوزه محیط زیست استان تخصیص یافت. 

حاتمی ادامه داد: برای اولین بار به همت اداره کل حفاظت محیط زیست استان، افزودن  ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبارات تملک موضوع سند مدیریت جامع تالاب کجی نمک‌زار نهبندان برای دستگاه‌های اجرایی دارای تکلیف، در سند توسعه شهرستان نهبندان را شاهد بودیم. 

وی از اختصاص اعتبار دو میلیارد و ۵۹ میلیون تومان جهت تکمیل، تجهیز و بروز رسانی ایستگاه‌های سنجش کیفی هوا و آزمایشگاه‌های استان و تجهیز استان به دستگاههای غبار ریزشی گفت و ادامه داد: در کنار تمام این اقدامات پیوست رسانه‌ای را نیز برای معرفی حوزه‌های عملکردی و پتانسیل استان فعال خداهیم کرد. 

سیدمحمدحسین سیدکاشی، رئیس جهاددانشگاهی، نیز در این دیدار اظهار کرد: جهاددانشگاهی یک نهاد عمومی غیردولتی است که به عنوان پلی میان دانشگاه و بخش صنعتی-خدماتی کشور تشکیل شد تا دو وظیفه عمده انجام تحقیقات علمی و فعالیت‌های فرهنگی را برعهده گیرد. 

وی با اشاره به فعالیت این نهاد در بخش‌های مختلف از جمله خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا، افزود: این دو خبرگزاری می‌تواند کمک شایانی به توسعه فرهنگ زیست محیطی کند. 

سیدکاشی با بیان اینکه سواد رسانه‌ای و برخورداری از پیوست رسانه‌ای برنامه‌ها لازمه دنیای امروز است، بیان کرد: گردشگری محیط زیست نیز از ارکان مهمی است که می‌توان با تعامل محیط زیست و خبرگزاری ایسنا در استان آن را کلید زده و با انعقاد تفاهم‌نامه‌های مشترک به رونق آن دست زد. 

سپیده قلندری اسفدن، مدیر اداره هنر و رسانه جهاددانشگاهی خراسان جنوبی و سردبیر ایسنا نیز با اشاره به پیگیری مطالبات و فرهنگ سازی محیط زیستی در گزارشات خبری این خبرگزاری، اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و در اختیار قراردادن تیم تولید محتوای این خبرگزاری برای نشان دادن ظرفیت‌های محیط زیستی از اقداماتی است که می‌تواند طی انعقاد تفاهم نامه‌هایی پیگیری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha