• دوشنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402061308687
  • خبرنگار : 71496

سازمان آزادی‌بخش فلسطین: اسرائیل تلاش می‌کند منطقه را ملتهب کند

سازمان آزادی‌بخش فلسطین: اسرائیل تلاش می‌کند منطقه را ملتهب کند
سازمان آزادی‌بخش فلسطین

یکی از مسوولان سازمان آزادی‌بخش فلسطین تاکید کرد: اسرائیل با راهکارهای عملی و واقعی تلاش می‌کند پایه‌های ملتهب کردن منطقه را پی‌ریزی کند و آمریکا نیز از نقش خود به عنوان میانجی شانه خالی کرده و به شریکی تمام عیار برای رژیم اشغالگر بدل شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت صدی البلد، احمد مجدلانی، عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) امروز دوشنبه در گفتگویی با رادیوی فلسطین اظهار کرد: اسرائیل با راهکارهای عملی و واقعی تلاش می‌کند پایه‌های ملتهب کردن منطقه را پی‌ریزی کند و آمریکا نیز از نقش خود به عنوان میانجی شانه خالی کرده و به شریکی تمام عیار برای رژیم اشغالگر بدل شده است.

مجدلانی گفت: تمامی تلاش‌های فعلی دولت اشغالگر برای عادی‌سازی روابط با برخی کشورها با فشار آمریکا انجام می‌شود.

این عضو کمیته اجرایی ساف تاکید کرد: طرح‌های رژیم اشغالگر برای شهر قدس جدید نبوده و در واقع امتداد راه یهودی‌سازی‌ و تحمیل راه‌حل یک‌جانبه‌ای است که در آن قدس یکپارچه و «پایتخت اسرائیل» است.

همچنین او گفت: اینکه اسرائیل به سیاست الحاق اعلام شده در سال ۱۹۸۰ ادامه می‌دهد، در واقع تداوم شرایطی است که دائما از کابینه‌ای به کابینه دیگر منتقل می‌شود و با روی کار آمدن هر کابینه طرح‌های جدیدی برای الحاق و توسعه همزمان ارائه می‌شود.

مجدلانی ادامه داد: اسرائیل با عملیات‌های پاکسازی، مصادره اراضی، اعمال مالیات، بازداشت و جلوگیری از ساخت‌وساز تلاش می‌کند جایگاه قدس را به عنوان پایتخت خود تقویت کند.

این مسوول فسلطینی در پایان نیز گفت: کابینه فعلی اسرائیل آخرین بخش باقی مانده از راه‌حل دو کشوری متکی بر قطعنامه‌های بین‌المللی را نابود کرد و همواره تلاش می‌کند راه‌حل یک جانبه کابینه آپارتاید خود را تحمیل کند، در حالی که آن راه‌حل توصیفی از نبود امنیت و ثبات در منطقه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha