• یکشنبه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۸:۴۸
  • دسته‌بندی: آسیا و اقیانوسیه
  • کد خبر: 1402061208252
  • خبرنگار : 71592

نویسنده صهیونیستی: اسرائیل به دست خود دکمه نابودی‌اش را فشار می‌دهد

نویسنده صهیونیستی: اسرائیل به دست خود دکمه نابودی‌اش را فشار می‌دهد

روزنامه نگار صهیونیستی در مقاله‌ای به تبعیض آشکار رژیم اشغالگر علیه عرب‌ها و آزار و اذیت آنها پرداخت و به صهیونیست‌ها یادآور شد که آنچه امروز با عرب‌ها می‌کنند همان کاری است که آلمان نازی با یهودیان می‌کرد و تاریخ تأیید می‌کند که عرب‌ها انتقام خواهند گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری الجزیره، یوسی کلاین، روزنامه نگار صهیونیستی در این مقاله طعنه و شماتت را کنار هم جمع کرده و اشارات و کنایه‌های مذهبی یهودی را آورده و هشدار داده که رژیم صهیونیستی به دست خود دکمه نابودی‌اش را فشار می‌دهد.

کلاین صهیونیست‌ها را خانواده‌ای ناکارآمد توصیف کرد که همه اعضای آن می‌دانند که «پسر بد» در میان آنها کیست؛ اما هیچ‌کدام از آنها در مورد آن صحبت نمی‌کنند زیرا این یک راز خانوادگی است و صهیونیست‌ها همگی در «توطئه سکوت» شرکت دارند.

این نویسنده در مقاله خود - که در روزنامه اسرائیلی "هاآرتص" منتشر شد، گفت که صهیونیست‌ها در نتیجه "بدرفتاری با عرب‌ها که یک غده بدخیم است که در حال رشد است"، دوران سختی را سپری می‌کنند.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها می‌دانند که در حال نابودی هستند اما امیدوارند که ویرانی بیرونی مقدم بر ویرانی داخلی باشد؛ گفت، تنها راه برای اداره بیش از دو میلیون نفر تحت اشغال که برای استقلال می‌جنگند و حفاظت از نیم میلیون اشغالگر ساکن در میان آنها این است که صهیونیست‌ها به سمت تباهی، فساد و مرگ بروند.

وی با تمسخر افزود، پزشکان، نیروها در زمینه فناوری و جوانان فراری و همچنین ایتامار بن گویر، وزیر امنیت "ملی" رژیم صهیونیستی با حمایت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم همه می‌دانند که رژیم صهیونیستی در حال حرکت به سمت یک "دولت آپارتاید یهودی" است و عرب‌ها را کنار گذاشته است. رژیم صهیونیستی می‌خواهد این کار را از طریق "آپارتاید" یا اگر لازم باشد از طریق انتقال جمعیت انجام دهد هرچند این تصور ناپسند است اما به هر حال این یک تصور است.

کابینه‌ای که پشت قاتلان پنهان می‌شود

کلاین می‌گوید: بینشی وجود دارد اما شجاعت وجود ندارد، دولت و ارتش وجود دارد اما آنها پشت جنایتکارانی که برای غارت و کشتن فرستاده شده‌اند پنهان می‌شوند، «آنها شهامت ندارند به دنیا بگویند: بله، ما کره شمالی هستیم، ما آفریقای جنوبی هستیم، ای دنیا، چه کار می‌خواهی بکنی؟ ما را تحریم می‌کنید؟ ما را بیرون می‌اندازید؟ ما اهمیتی نمی‌دهیم، خداوند با ما است"!

این نویسنده با اشاره به اینکه حمله "تروریستی" که توسط شهرک نشینان انجام می شود، همانند حمله فلسطینی ها  شوک برانگیز نیست، روح تبعیض نژادی را که در وجدان صهیونیست ها ریشه دوانده است، برجسته کرد.

کلاین از اندوه دل مادران فلسطینی از مرگ فرزندانشان و تخریب خانه هایی صحبت کرد که این کودکان را در خود جای داده اند.

آنها اسرائیل را به نابودی می‌کشانند

کلاین در مورد این واقعیت صحبت کرد که افراط گرایان صهیونیستی کل جامعه را به نابودی می‌کشانند و روز به روز به تبعیض نژادی خود آشکارا و در روز روشن افتخار می‌کنند تا صهیونیست‌ها نگویند که از چیزی خبر نداشتند، "آنها باعث می شوند ما از آنها متنفر باشیم. هر کسی که پول و تفنگ دارد ما را و شیوه زندگی ما را تهدید می کند. آنها خواهان یک جامعه همگن صهیونیستی هستند و ما هم از آن حمایت مالی می کنیم و از آن دفاع می کنیم."

وی در ادامه سخنان خود درباره حاکمان کنونی رژیم صهیونیستی گفت که آنها رویای «شستن افراط گرایان» و وادار کردن عرب‌ها به آواز خواندن را دارند، همانطور که یهودیان در مقابل نازی ها می خواندند: «من یک خوک یهودی هستم». فلسطینی ها هم باید آواز بخوانند: "من تو را دوست دارم، پلیس مرزی".

وی با بیان اینکه تاریخ تکرار می شود، گفت: ما کودکان فلسطینی را شکنجه کردیم، ستاره داوود را بر گونه یک جوان فلسطینی مهر کردیم و حتی مدارس ما خواهان عدم آموزش حقوق بشر هستند.

او در پایان مقاله به این نتیجه رسید که «ما نمی‌توانیم خود را از شباهت‌های [اسرائیلی‌ها] و نازی‌ها رها سازیم».

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha