• یکشنبه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402061207669
  • خبرنگار : 71145

ده‌ها فلسطینی در جریان درگیری با ارتش اشغالگر در نابلس زخمی شدند

ده‌ها فلسطینی در جریان درگیری با ارتش اشغالگر در نابلس زخمی شدند
عکس تزئینی است

رسانه‌های فلسطینی عصر شنبه گزارش دادند که در جریان حمله شهرک نشینان تحت حمایت ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک القصره در جنوب نابلس در کرانه باختری، ده‌ها فلسطینی زخمی شدند.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری فلسطین (وفا)، عصر  شنبه گزارش داد که گروهی از شهرک نشینان تحت حمایت ارتش رژیم صهیونیستی به کشاورزان در حالی که در زمین‌های خود در شهرک راس النخل در جنوب نابلس کار می‌کردند، حمله کردند.

ساکنان غیرمسلح شهرک با حمله شهرک نشینان مواجه شدند که منجر به درگیری با سربازان ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان شد و نهایتا منجر به زخمی شدن ده‌ها شهروند فلسطینی با گلوله‌های فلزی روکش لاستیکی و زخمی شدن دو نفر دیگر با سنگ شد که به صورت میدانی مداوا شدند.

در همین زمینه، آژانس خبری فلسطین به نقل از کمیته هماهنگی گروه‌ها از ساکنان استان نابلس و همه مردم فلسطین برای مقابله با حملات شهرک نشینان دعوت کرد.

این کمیته از «همه روستاها، شهرک‌ها و مراکز جمعیتی فلسطینی‌ها درخواست کرد که از روستاها و شهرک‌هایی که در معرض حملات عربده‌کشی و تجاوزات شهرک نشینان هستند، حمایت و پشتیبانی کنند.»

جمعه ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک عقابا در شمال طوباس در نزدیکی شهر جنین در کرانه باختری یورش برد.

خبرگزاری فلسطین (وفا) به نقل از وزارت بهداشت اعلام کرد که عبدالرحیم فایز غنام 36 ساله بر اثر اصابت گلوله‌های واقعی ارتش رژیم صهیونیستی به سرش شهید شد.

شهادت این جوانان فلسطینی در زمان یورش ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک عقابا، صبح شنبه در حالی رخ داد که اشغالگران خانه‌ای را در میان گلوله‌های فلزی واقعی با روکش لاستیکی، علاوه بر پرتاب گسترده نارنجک‌های شوکر و گاز اشک آور، محاصره کردند.

بر اثر اصابت این گلوله‌ها چهار جوان زخمی شدند که دو نفر از آنها با گلوله واقعی مجروح شدند و یکی از آنها عبدالرحیم غنام بود و دو نفر دیگر با گلوله‌های فلزی روکش لاستیکی مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

این خبرگزاری تاکید کرد که «نیروهای اشغالگر خانه عبدالرزاق قاسم محمد ابوعره (51 ساله) را ویران و او و پسرش بکر (30 ساله) و همچنین مرد جوانی به نام محمد ولید احمد ابوعره (40 سال) را بازداشت کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha