• یکشنبه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۹
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402061207667
  • منبع : نمایندگی قزوین

نشان طلای «برخورداری» در مسابقات جایزه بزرگ فرانسه

نشان طلای «برخورداری» در مسابقات جایزه بزرگ فرانسه

ایسنا/قزوین کسب نشان طلا توسط مهران برخورداری تکواندوکار قزوینی، در مسابقات جایزه بزرگ فرانسه، درخشش بانوی دونده قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور و صف آرایی فوتسالیست‌های کراپ مقابل آلومینیوم در اراک از جمله خبرهای کوتاه ورزشی استان قزوین است که در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، مهران برخورداری در دیدار نهایی وزن منهای ۸۰ کیلوگرم پیکارهای تکواندوی جایزه بزرگ فرانسه با برتری مقابل تکواندوکاری از یونان صاحب نشان طلا شد. ملی پوش ارزنده استان قزوین برای رسیدن به دیدار نهایی تکواندوکارانی از کلمبیا، اردن، کره جنوبی و آمریکا  را از پیش رو برداشت. برخورداری با کسب ۶۰ امتیاز این رقابت‌ها، امتیازات خود را در راه کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس افزایش داد.

در کارنامه برخورداری نشان برنز رقابت‌های ۲۰۲۲ قهرمانی جهان در مکزیک، نشان برنز بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، نشان برنز پیکارهای دانشجویان جهان و چندین نشان مسابقات بین‌المللی و جایزه بزرگ تکواندو به چشم می‌خورد.

درخشش بانوی دونده قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور

شهلا محمودی در جریان مسابقات دومیدانی قهرمانی کشور رکورد ملی ۴۰۰ متر با مانع را شکست. محمودی در ماده ۴۰۰ متر با مانع رکورد ملی این این ماده را با ثبت زمان ۵۹.۱۶ ثانیه برای دومین بار در یک ماه اخیر جابه‌جا کرد. رکورد قبلی این ماده با ثبت زمان ۵۹.۴۶ ثانیه متعلق به خود محمودی بود که مردادماه در جریان مسابقات لیگ دومیدانی به ثبت رسید.

رقابت های دومیدانی بانوان بزرگسالان قهرمانی کشور به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

صف آرایی فوتسالیست‌های کراپ مقابل آلومینیوم در اراک

هفته ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور درحالی عصر امروز ۱۲ شهریور با برگزاری هشت دیدار پیگری خواهد شد که تیم فوتسال «کراپ» الوند در اراک میهمان «آلومینیوم» خواهد بود.

این دیدار از ساعت ۱۶ امروز با قضاوت امیر لامعی، ولی امجدی، رضا کرامتش و بهشاد پنجه‌زاده در اراک برگزار خواهد شد.

فوتسالیست‌های کراپ در بازی‌های قبلی خود چهار شکست و یک تساوی را تجربه کردند و نماینده استان قزوین با کسب یک امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر باشگاه‌های کشور قرار دارد.

خبرنگار: رضا قنبری

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha