• پنجشنبه / ۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۲:۲۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402060906504
  • خبرنگار : 50039

مدیر بانک صنعت‌ومعدن گلستان عنوان کرد:

حمایت همه جانبه از طرح‌های صنعتی گلستان/ تضمین اشتغال ۲۶۱ نفر

حمایت همه جانبه از طرح‌های صنعتی گلستان/ تضمین اشتغال ۲۶۱ نفر

ایسنا/گلستان مدیر بانک صنعت و معدن گلستان با بیان اینکه این بانک برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان حمایت تسهیلاتی همه جانبه از سرمایه گذاران دارد، افزود: تسهیلات پرداختی از پنج محل رونق تولید، تسهیلات شرکت‌های دانش بنیان، تبصره ۱۸، ازدواج و فرزندآوری و سایر منابع است.

علیرضا محبی عصر امروز پنج‌شنبه ۹ شهریور ماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با ایسنا به تشریح عملکرد بانک صنعت و معدن استان گلستان طی دو سال استقرار دولت مردمی و انقلابی سیزدهم پرداخت و اظهار کرد: پس از روی کار آمدن دولت «دکتر ابراهیم رئیسی» ۱۶ هزار و ۶۹ میلیارد ریال تسهیلات توسط این بانک به متقاضیان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه این رقم در مدت مشابه دو سال قبل از استقرار دولت ۷ هزار و ۱۳۵ میلیارد ریال بوده که رشد ۱۲۵ درصدی را نشان می‌دهد، ادامه داد: تسهیلات پرداختی از محل رونق تولید، شرکت‌های دانش بنیان، تبصره ۱۸، ازدواج و فرزندآوری و سایر منابع از قبیل «داخلی، صندوق توسعه ملی، وجوه و غیره» بوده است.

مدیر بانک صنعت‌ومعدن گلستان از رشد بی‌سابقه اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری از رقم ۵۰ میلیارد ریال در دو سال پایانی دولت قبل به ۲۹۰ میلیارد ریال طی دو سال فعالیت دولت سیزدهم خبر داد و افزود: در این حوزه شاهد رشد ۴۸۶ درصدی هستیم که اتفاقی بسیار مهم برای بانک صنعت و معدن استان گلستان است.

وی پرداخت ۵ هزار و ۷۶۸ میلیارد ریال تسهیلات از محل رونق تولید را اتفاقی بی‌نظیر در حمایت از صنعت استان گلستان برشمرد و خاطرنشان کرد: این رقم در مدت مشابه دو سال قبل ۳ هزار و ۸۰۴ میلیون بوده که رشد ۵۲ درصدی را نشان می‌دهد.

حمایت همه جانبه از طرح‌های صنعتی گلستان/ تضمین اشتغال ۲۶۱ نفر

محبی پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان را ۹۳۷ میلیارد ریال، تبصره ۱۸ را یک‌هزار و ۳۳۹ میلیارد ریال و تسهیلات از محل سایر منابع را ۷هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: طی مدت مذکور سه پروژه جدید با مبلغ تسهیلات ۳۵۳ میلیارد ریال، حجم سرمایه‌گذاری ۷۸۲ میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال زایی برای ۴۰ نفر نیز افتتاح شده است.

وی طرح‌های در حال اجرای مشمول دریافت تسهیلات از بانک صنعت و معدن را ۹ پروژه جدید با حجم سرمایه‌گذاری ۷ هزار و ۷۰۷ میلیارد ریال برشمرد و اضافه کرد: این پروژه‌ها با مبلغ مصوب ۳ هزار و ۷۵ میلیارد ریال و مبلغ قرارداد پرداخت تسهیلات یک‌هزار و ۷۵ میلیارد ریال که تاکنون ۹۰۸ میلیارد ریال تسهیلات را دریافت کرده‌اند، اجرا می‌شوند که در صورت بهره‌برداری برای ۲۲۱ نفر شغل ایجاد می‌شود.

مدیر بانک صنعت و معدن استان گلستان در خصوص پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت و سرمایه در گردش تصریح کرد: پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش ۲۰۲ مورد با اعطای مبلغ ۱۴ هزار و ۹۲۷ میلیارد ریال و سرمایه ثابت ۱۰ مورد با مبلغ یک‌هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال بوده که در مجموع ۲۱۲ مورد و اعطای تسهیلات به میزان ۱۶ هزار و ۵۷ میلیارد ریال است.

وی حمایت بانک صنعت و معدن در پرداخت تسهیلات رونق تولید، تبصره ۱۸ و دانش بنیان را یکی دیگر از اقدامات حمایتی این بانک دانست و گفت: طی دو سال گذشته ۶ شرکت دانش بنیان در ۲۶ مورد موفق به دریافت ۹۳۷ میلیارد ریال تسهیلات شدند و دیگر متقاضیان از محل رونق تولید در ۳۸ مورد به میزان ۵ هزار و ۷۶۸ میلیارد ریال و از محل بند الف تبصره ۱۸ بالغ بر ۱۱ مورد به میزان یک هزار و ۳۳۹ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha