• چهارشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۰:۲۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402060805951
  • خبرنگار : 50617

اجرای ۷۱ پروژه عمرانی شهرداری سرخ رود در هفته دولت

اجرای ۷۱ پروژه عمرانی شهرداری سرخ رود در هفته دولت

ایسنا/مازندران شهردار سرخ رود از اجرای ۷۱ پروژه با اعتبار ۲۳۵۰ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد و گفت: ۱۹ پروژه کلنگ زنی در دست اقدام است که ۱۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آن پیش بینی شده است.

محسن کبود فیروزجایی امروز در آئین کلنگ زنی و افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری سرخ رود با بیان اینکه از سال ۱۳۴۱ تا به امروز و در شهریور ۱۴۰۲ ما اقدامات زیادی انجام دادیم ، اظهار کرد: ۷۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۳۵۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی افزود: ۱۹ پروژه کلنگ زنی در دست اقدام است که ۱۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آن پیش بینی شده است.

کبود فیروزجایی تصریح کرد: ۷ پروژه با اعتباری بالغ  بر۳۰۰ میلیارد ریال امروز به بهره برداری می رسد و ورودی گلشهر، زیرسازی، آسفالت، پیاده رو، فضای سبز و روشنایی که در عرض ۱۸ ماه اتفاق افتاد بالغ بر ۱۹۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

او ادامه داد: پروژه هایی را هم برای ۶ ماه آینده در دست مطالعه داریم و این نوید را می دهیم که این پروژه ها در کمتر از ۴ ماه آینده کلنگ زنی خواهند شد و توقع داریم مصوبات جاده ۲۰ متری سلامت از استان پیگیری شود.

شهردار سرخ رود بیان کرد: ۱۵۰ میلیارد تومان برای این جاده تامین اعتبار کردیم و پروژه پل قو گردشگری تفریحی در انتهای رودخانه هراز با اعتبار۲۷۰ میلیارد تومان به صورت پروژه مشارکتی رقم خواهد خورد.

این مسئول یادآور شد: اجرای سنگ فرش خط دریا، میادین خیابان های بوستان و زیرسازی ضلع شرق و غرب رودخانه هراز جمعا بالغ بر ۵۰۰۰ میلیارد ریال ارزیابی، برآورد و تامین اعتبار شده است.

وی اظهارکرد: در حوزه خدمات، پسماند، خرید ماشین آلات و فضای سبز اقداماتی در این یک سال رقم خورد و ابلاغ بلند مرتبه سازی در هفته گذشته انجام شد.

محسن کبود فیروزجایی یادآور شد: محوریت و همدلی همه دستگاه های بالادستی برای ما انگیزه ایجاد می کند و شهرداری سرخ رود با ۲۱ پست سازمانی این خدمات ۵۰ هزارنفری را به شهروندان می دهد.

کبود فیروزجایی گفت: ما در جذب نیروی متخصص بسیار نیازمند هستیم و با توجه به حجم ساخت و سازهای بزرگ در این شهر انتظار ما این است که در حوزه تخصصی، نیروهای متخصص در حوزه مالی، درآمدی، شهرسازی و عمرانی تامین شوند و ما بتوانیم راحت‌تر درخدمت شهروندان باشیم.

شهردار سرخ رود با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر باهم همراه هستند و اگر حضور مردم نبود نمی توانستیم در ارائه این خدمات نقش آفرینی کنیم، افزود: پروژه پارک ساحلی سرخ رود ۲۵هزار مترمربع است و توسط استاندارمازندران آزادسازی شد و در یک سال آینده افتتاح می شود.

این مسئول مدیریت شهری اظهار کرد: پیاده رو ضلع شمالی بلوار امام رضا با اعتبار ۸۴ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود ولایروبی هم با ۸۴ میلیارد ریال یک هفته زودتر شروع به کار کرده است.

کبود فیروزجایی افزود: دیوارحفاظتی ضلع شرق سرخ رود از زیر سد لاستیکی تا پل سردار کریمی با ۲۶ میلیارد تومان تامین اعتبار شد و از هفته آینده شروع به کار خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha