• چهارشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۸:۰۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402060805240
  • خبرنگار : 50038

در شش ماهه نخست امسال رقم خورد

اهدای ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه دانشجو ملایر

اهدای ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه دانشجو ملایر

ایسنا/همدان مسئول کتابخانه دانشجو ملایر از ۱۳۷۰ عضو فعال کتابخانه به عنوان سرمایه اصیل این کتابخانه یاد کرد و اهدای حدود ۵۰۰ جلد کتاب در شش ماهه نخست سال‌جاری را نشان‌دهنده اعتماد و ارتباط سازنده مردم با مجموعه کتابخانه دانشجو دانست.

مریم هنرجو در گفت‌وگو با ایسنا، از عموم مردم ملایر برای حضور در این کتابخانه و تجربه ساعاتی دور از دنیای واقعی و تنفس در فضای کتاب‌ها دعوت کرد و افزود: بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی در شش ماهه نخست سال‌جاری در این کتابخانه برگزار شده است.

وی اظهار کرد: در راستای شناساندن هر چه بیشتر کتابخانه به عنوان محفلی برای ارتقای سطح زندگی و بهبود کیفیت تفکر، تعقل و برنامه‌ریزی، کتابخانه دانشجو ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه اعم از بانوان خانه‌دار، کودکان خردسال و ... را سرلوحه تعریف برنامه و در نهایت اجرای برنامه‌های هدفمند خود قرار داده است.

اهدای ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه دانشجو ملایر

هنرجو افزود: اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی با کیفیت و در خور شأن همشهریان و مخاطبان کتابخانه انجام وظیفه در برابر جامعه مخاطبان ما بوده و از این برنامه‌ها می‌توان به اجرای طرح «در زیر خیمه‌اش همه یک خانواده کتاب‌خوانیم»، طرح «ستاره‌های کتابخوان»، اجرای طرح «تابستان خواندن تعطیل نیست»(طرح ویژه نوآموزان)، طرح پیشنهاد کتابدار و میز معرفی کتاب، کلاس نوشتن خلاق با عنوان «ترس از نوشتن» با حضور نویسنده مطرح شهرستان غلامرضا بکتاش در کتابخانه و نقد و تحلیل عناوین مختلف کتاب و برگزاری ۱۰ها جلسه مشاوره روانشناسی رایگان ویژه بانوان با حضور کارشناس بهزیستی اشاره کرد.

وی ادامه داد: جلسات نقد و بررسی کتاب، رونمایی کتاب، برگزاری نمایشگاه‌های مناسبتی کتاب، معرفی کتاب به صورت متنی و تصویری در کانال کتابخانه، برگزاری عصر شعر با همکاری انجمن معراج شهرستان در مناسبت‌های بزرگداشت روز معلم، سوم خرداد و سالروز بازگشت آزادگان، اجرای برنامه بزرگداشت روز معلم و تقدیر از معلمان و اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر از دیگر برنامه‌های اجرا شده به شمار می‌رود.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha