• سه‌شنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402060704820
  • خبرنگار : 50225

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه:

مشکل کولر نیازمندان استان‌های گرمسیر باید حل شود

مشکل کولر نیازمندان استان‌های گرمسیر باید حل شود

ایسنا/خوزستان دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در بحث کولر گازی باید در خوزستان، هرمزگان، بوشهر، چابهار و برخی بخش‌های استان‌های دیگر نیازمندی به صفر برسد و این مشکل حل شود.

سردار سید ضیاءالدین حزنی در مراسم اهدای ۲۰۰۰ دستگاه کولر گازی هدیه مقام معظم رهبری به مددجویان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان خوزستان که امروز (۷ شهریورماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: از همه کسانی که در زمینه کاهش محرومیت در خوزستان تلاش کرده‌اند، تشکر می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: هم کمیته امداد امام(ره) و هم سپاه تحت امر حضرت آقا هستند و این دو نهاد با هم کارهای بسیاری خوبی انجام می‌دهند که اهدای کولرهای گازی یکی از این کارها است؛ در این خصوص باید کارهای درست و مفید انجام شوند.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تازه فهمیده‌ایم که کولر در خوزستان یک قلم جنس حیاتی است بنابراین از سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر خوزستان خواستم نامه‌ای برای ما بنویسید تا در اهدای جهیزیه در خوزستان و چند استان دیگر، کولر لحاظ شود.

حزنی عنوان کرد: با توجه به توانایی کمیته امداد امام(ره) و سپاه، تهیه این اقلام بسیار راحت و توزیع آن‌ها بسیار مهم است. در این خصوص باید افراد نیازمند پیدا شوند نه اینکه طبق لیست جلو بروند. بعد از اهدای کولر هم باید نصب کولرها نیز انجام شود نه اینکه در خانه بگذارند و سپس به فروش بروند. هزینه نصب کولرها نیز با سپاه است.

وی بیان کرد: در بحث کولر گازی باید در خوزستان، هرمزگان، بوشهر، چابهار و برخی بخش‌های استان‌های دیگر نیازمندی به صفر برسد و این مشکل حل شود.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برخی جاها درست نیست کولر نو بدهیم و می‌توانیم کولر را تعمیر کنیم و هزینه‌های آن را سپاه پرداخت می‌کند. باید مرکز تعمیرات در خوزستان داشته باشیم و چند استان دیگر هم از خوزستان یاد بگیرند.

حزنی با اشاره به بازدید خود از منطقه احمدفداله بیان کرد: کمیته امداد امام(ره) باید وارد احمد فداله شود. در این منطقه در بحث مسکن و سرویس‌های بهداشتی یک سری عقب‌ماندگی‌ها داریم. ابتدا فکر می‌کردیم نمی‌توانیم بر مشکلات احمدفداله فائق بیاییم اما با تلاش‌های انجام شده، بسیار جلو می‌افتیم. کمیته امداد امام(ره) باید اعتیاری در این زمینه در نظر بگیرد و سپاه هم اعتباری قرار داده است. باید با مشارکت هم کار کنیم تا دیگر چیزی به نام فقر و محرومیت در احمدفداله وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی یکی از اولویت‌های سپاه است، افزود: سپاه در استان خوزستان با پنج قرارگاه شامل سپاه حضرت ولیعصر(عج)، قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع)، قرارگاه کربلا و قرارگاه احمدفداله در حال فعالیت است. باید قرارداد خوبی با سپاه حضرت ولیعصر(عج) منعقد شود تا کارها در خوزستان به نتیجه برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha