• سه‌شنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402060704802
  • خبرنگار : 50071

پنل مدیریت و تیک آبی برای کسبه و بازاریان به «نشان» اضافه شد

پنل مدیریت و تیک آبی برای کسبه و بازاریان به «نشان» اضافه شد

ایسنا/خراسان رضوی نقشه‌ نشان قابلیت‌های ویژه‌ای را برای کسبه و صاحبان کسب‌وکارهای محلی منتشر کرد. از این به بعد مالکان کسب‌وکارهای محلی و بازاریان می‌توانند با ثبت درخواست «مدیریت کسب‌وکار» و پس از طی کردن فرآیند تایید مالکیت، به‌صورت رایگان به پنل مدیریت اطلاعات و آمارهای محل کسب خود دسترسی داشته باشند.

حضور در نقشه‌ها برای کسب‌وکارهای سنتی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چراکه کسب‌وکارها در این شرایط، محدود به مشتریان محل فعالیت خود نیستند و می‌توانند دامنه فعالیت خود را گسترش دهند. در  گذشته هر کاربر نشان می‌توانست مکان‌هایی که در نقشه نیست - از جمله محل کسب خود- را از طریق گزینه‌ «افزودن مکانی که روی نقشه نیست» به‌صورت رایگان در نقشه ثبت کند. تایید و انتشار مکان ثبت شده نیازمند ارزیابی و راستی‌آزمایی داده توسط سایر کاربران بود و از چند روز تا چند هفته زمان می‌برد. همچنین ثبت عکس و ساعت‌های کاری و شماره تماس هم برای کسب‌وکارها از همین طریق -به‌عنوان یک کاربر عادی- ممکن بود.

پنل مدیریت و تیک آبی برای کسبه و بازاریان به «نشان» اضافه شد

 اما اکنون و در «پنل مدیریت کسب‌وکار» قابلیت‌ها و دسترسی‌های بیشتری در اختیار مالک قرار گرفته است. برای دسترسی به این پنل کافی است کسب‌وکار خود را بر روی نقشه انتخاب و در بخش اطلاعات مکان گزینه‌ «مدیر این کسب‌وکار هستید؟» را انتخاب کنید. پنل مدیریت برای شما فعال خواهد شد. استفاده از قابلیت‌های پنل نیازمند تایید مالکیت است. فرآیند تایید مالکیت نیز به صورت آنلاین و رایگان انجام می‌شود و با ارسال مدارک قانونی نظیر پروانه‌ کسب و تایید کارشناسان نشان، تمامی قابلیت‌ها فعال می‌شود.

کسب‌وکارهای تایید شده بر روی نقشه‌ نشان «تیک آبی» دریافت می‌کنند. این تیک آبی به کاربران و مشتریان نقشه اطمینان می‌دهد که اطلاعات کسب‌وکار توسط خود مدیر کسب‌وکار به‌روزرسانی می‌شود و  کاربران نیز می‌توانند با اعتماد کامل از اطلاعات آن‌ها استفاده کنند.

در پنل کسب‌وکار، امکاناتی مانند تعیین یا تغییر عنوان، درج تصاویر از محل و محصولات، آدرس، شماره تماس، وب‌سایت و اطلاعات تکمیلی مانند «درباره کسب‌وکار» و... در اختیار فرد قرار می‌گیرد. ویژگی مهم دیگر، دریافت اطلاعات آماری کسب‌وکار مانند تعداد بازدید از مکان، تعداد مسیریابی به کسب‌وکار، تعداد تماس با کسب‌وکار و… است که در پنل مدیریت به مالک کسب‌وکار نمایش داده می‌شود.

پنل مدیریت و تیک آبی برای کسبه و بازاریان به «نشان» اضافه شد

نزدیک به ۲۰ میلیون کاربر فعال ماهانه در نقشه و مسیریاب نشان، روزانه ده‌ها هزار تصویر، نظر و امتیاز را برای مکان‌های ثبت شده درج می‌کنند. اکنون مدیران کسب‌وکار به محض ثبت نظر و اطلاعات جدید درباره مکان خود، توسط نشان از این موضوع مطلع می‌شوند تا بتوانند تعامل مناسب‌تری را با مشتریان خود برقرار کنند.

از سوی دیگر، نشان امتیازهایی را نیز برای مالک در نظر می‌گیرد. یکی از این امتیازها، اعمال سریع‌ ویرایش‌هایی است که مدیر یک کسب‌وکار مدنظر دارد. از طرفی با دریافت پنل، یک لینک لوکیشن اختصاصی هم در اختیار او قرار می‌گیرد تا کاربران بتوانند از طریق آن لینک مستقیم به صفحه‌ی کسب‌وکار در نشان وارد شوند. از طریق این لینک، مالک کسب‌وکار نه‌تنها آدرس و مسیریابی، بلکه ویترین کاملی از تمام اطلاعات را در اختیار مشتری قرار خواهد داد.

در حال حاضر بیش از ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار مکان (POI) در نقشه نشان ثبت شده است. ویژگی ادعای مالکیت کسب‌وکار در سه ماه اخیر به شکل آزمایشی و بدون اطلاع‌رسانی ارائه شده بود و تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار درخواست ادعای مالکیت کسب‌وکار در نشان ثبت شده است و بیش از ۵۰ هزار کسب‌وکار با ارسال و تایید مدارک، تیک آبی و پنل مدیریت خود را دریافت کرده‌اند.

پنل مدیریت و تیک آبی برای کسبه و بازاریان به «نشان» اضافه شد

پنل مدیریت و تیک آبی برای کسبه و بازاریان به «نشان» اضافه شد

جواد عامل، مدیر نقشه و مسیریاب نشان در همین رابطه گفت: طی ۱۸ ماه اخیر تلاش کردیم قدم‌هایی را برای پوست‌اندازی نشان از یک «مسیریاب» به «نقشه‌»‌ای کامل انجام دهیم. سرویس کنکاش در همین جهت به نشان اضافه شد و طی سال جاری جستجو نشان نیز تغییرات زیربنایی زیادی داشته و خواهد داشت. به باور من «پنل مدیریت کسب‌وکار» گام بسیار مهمی در این مسیر است. ابزاری که برای اولین‌بار در سطح گسترده تعامل مستقیم کاربران و کسبه را تسهیل می‌کند و دسترسی به اطلاعات دقیق‌تر از کسب‌وکارهای مختلف را بر روی نقشه ممکن می‌سازد.

عامل همچنین اعلام کرد که با برقراری ارتباط بین نشان و کسب‌وکارها، سرویس‌های زیادی در آینده در اختیار مدیران کسب‌وکارها قرار می‌گیرد. این امکانات هم شامل داده‌ها و گزارشات کاربردی‌تر از مغازه و صنف مرتبط -نظیر کلمات کلیدی جستجو و کسب‌وکارهای مشابه- و هم شامل ابزارهایی برای معرفی بهتر خدمات و محصولات خواهد بود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha