• سه‌شنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402060704801
  • خبرنگار : 50233

استاندار سمنان عنوان کرد:

شهر جدید "ایوانکی" اقتصاد گرمسار را متحول می‌کند

شهر جدید "ایوانکی" اقتصاد گرمسار را متحول می‌کند

ایسنا/سمنان استاندار سمنان معتقد است: با تکمیل پروژه شهر جدید ایوانکی و ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی در این شهر، اقتصاد شهرستان گرمسار با تحولی اساسی روبرو خواهد شد.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ۷ شهریور ۱۴۰۲ در جلسه شورای اداری و آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی همزمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمسار در محل سالن اجتماعات دانشگاه گرمسار اظهار کرد: این شهر جدید می‌تواند با جذب سرریزجمعیت تهران توسعه بیشتری پیدا کند.

استاندار سمنان با بیان اینکه بیش از نیمی از ۶۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن استان سمنان به تنهایی در شهر جدید ایوانکی ساخته می‌شود ادامه داد: اجرای ۳۰ هزار واحد مسکونی جدید در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی، ارتقاء اقتصادی و تحول مطلوبی را برای شهرستان گرمسار به همراه خواهد داشت.

وی به برکات هفته دولت امسال برای شهرستان گرمسار پرداخت و افزود: ۹۱ پروژه عمرانی و افتصادی در هفته دولت در گرمسار افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

هاشمی گفت: در هفته دولت امسال در شهرستان گرمسار ۷۱ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۵۲۳ میلیارد تومان افتتاح افتتاح می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین در این هفته عملیات اجرایی ۲۰ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمسار نیز با اعتباری بالغ بر ۳۲۴ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

استانداری سمنان به رویکرد متفاوت دولت رئیسی پرداخت و افزود: منش دولت سیزدهم امروز همان منش و فرهنگ شهید شهید رجایی و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است.

 این مقام ارشد اجرایی اضافه کرد: مردم داری، تکریم‌ارباب رجوع، تلاش برای گره‌گشایی از کار مردم و خدمتگزاری صادقانه به آنها، رمز موفقیت دولت سیزدهم است.
استاندار سمنان با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام از ابتدای آغاز به‌کار دولت در کشور وجود داشت،اظهار کرد: دولت سیزدهم در راستای تکمیل این پروژه ها گام برداشته و به همین واسطه پروژه جدید در حوزه دولتی کلنگ زنی نشد.
وی با بیان اینکه اعتماد مردم، بالاترین سرمایه اجتماعی کشور است، گفت: استانداری سمنان در راستای گره‌گشایی از کار مردم، طی ۲ سال گذشته به ۳۲۷ روستا سفر کرده و بیش از ۵۰۰ مصوبه برای حل مشکلات و موانع، در نظر گرفته شد.
هاشمی تصریح کرد: امروز با اقدامات صورت گرفته توسط ستاد احیا واحدهای راکد استان، کارخانه کاشی هفت آسمان(سمند سابق) پس از ۱۷ سال به چرخه تولید بازگشت.
به گزارش ایسنا- افتتاح و بهره برداری از کارخانه تولید خوراک دام و طیور گرمسار ،بهره برداری از کارخانه پولاد فرآور کاوه(تولید کننده انواع سازه های فلزی)،بهره برداری از کارخانه نیکان فرسام کویر(تولید کننده محصولات بتنی پیش ساخته)،آیین افتتاح همزمان ۷۱ پروژه عمرانی و اقتصادی، دیدار با خانواده شهید والا مقام حسن چاوشی، ادای احترام به شهدای شهرستان، حضور در شورای اداری و..از برنامه های استاندار در سفر به گرمسار بود.
شهر جدید "ایوانکی" اقتصاد گرمسار را متحول می‌کند

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha