• سه‌شنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402060704450
  • خبرنگار : 71516

رسانه‌های عبری: سید حسن نصرالله به تهدید اسرائیل ادامه می‌دهد

رسانه‌های عبری: سید حسن نصرالله به تهدید اسرائیل ادامه می‌دهد

رسانه‌های عبری توجه زیادی به سخنان سید حسن نصرالله به ویژه تهدیدات وی درباره پاسخ به هرگونه عملیات ترور در لبنان توسط رژیم صهیونیستی نشان دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه «کان» رژیم صهیونیستی ویدیوهای زنده‌ای را از سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان به همراه واکنش روعی کایس، خبرنگار امور رژیم صهیونیستی درباره پاسخ به هرگونه عملیات ترور در لبنان توسط رژیم صهیونیستی پخش کرد.

روزنامه عبری میکورریشون نیز اعلام کرد: سید حسن نصرالله به خوبی از ضعف اسرائیل خبر دارد و آنچه را چند روز پیش گفتیم، فهمید؛ اینکه کسی که می‌خواهد ترور انجام دهد با صدای بلند آن را اعلام نمی‌کند، بلکه آن را اجرا می‌کند. سید حسن نصرالله اکنون بعد از اینکه تهدید به پاسخگویی کرد در واقع مصونیت کاملی را در برابر هرگونه تروری در لبنان از جمله ترور صالح العاروری، معاون رئیس دفتر سیاسی حماس ایجاد کرد.

سایت روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت: سید حسن نصرالله از صالح العاروری حمایت می‌کند.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز نوشت: سید حسن نصرالله به تهدید اسرائیل ادامه می‌دهد.

سید حسن نصرالله شب گذشته در سخنرانی به مناسبت سالروز آزادسازی ارتفاعات لبنان از چنگ تروریست‌های تکفیری که به «آزادسازی دوم» معروف است، با بیان اینکه هرگونه عملیات ترور دشمن صهیونیستی در لبنان با پاسخی قوی و قاطع مواجه خواهد شد، تصریح کرد: ما هرگز اجازه نمی‌دهیم لبنان به میدان ترور تبدیل شود. نه تهدید و نه اجرای آن، مقاومت را متوقف نخواهد کرد، بلکه موجب قدرت گرفتن هرچه بیشتر آن خواهد شد.

دبیرکل حزب الله لبنان با تأکید بر اینکه مقاومت در کرانه باختری بیانگر عزم و اراده قاطع فلسطینیان است، ادامه داد: دشمن صهیونیست باید اذعان کند که گرفتار یک بحران تاریخی، وجودی و راهبردی شده که هیچ راه برون رفتی از آن وجود ندارد.

وی در ادامه این پرسش را مطرح کرد که دشمن صهیونیستی از آغاز نبرد با مقاومت دست به ترورهای زیادی زده، اما آیا توانسته مقاومت را تضعیف کند؟

نصرالله خاطرنشان کرد: اجازه نمی‌دهیم لبنان دوباره به عرصه ترور تبدیل شود و هرگز تغییر قواعد درگیری با دشمن صهیونیستی را نخواهیم پذیرفت و این رژیم باید این را به خوبی بداند.

از طرفی، صالح العاوری، معاون دفتر سیاسی حماس اخیرا گفت: تکرار تهدیدات رژیم صهیونیستی درباره ترور رهبران مقاومت هیچ تأثیری بر ما ندارد یا تغییری ایجاد نخواهد کرد و حتی به اندازه یک بند انگشت مسیر ما را تغییر نخواهد داد.

معاون دفتر سیاسی حماس تأکید کرد که طرح‌های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری شکست خواهد خورد و مقاومت گسترش خواهد یافت.

اخیرا بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره صالح العاروری در اظهاراتی برای جلب توجه گفت: او به خوبی می‌داند چرا مخفی می‌شود. تمام کسانی که پشت مقاومت هستند و از آن حمایت می‌کنند بهای آن را خواهند پرداخت.

وی در ادامه خط و نشان‌هایش مدعی شد: حماس و دیگر گروه‌ها در منطقه به خوبی می‌دانند که با تمام ابزارهای ممکن علیه تلاششان در کرانه باختری، غزه یا دیگر مناطق می‌جنگیم!

اظهارات نتانیاهو به دنبال موجی از تحریک گسترده علیه العاروری و درخواست‌ها برای ترور وی ایراد شد. به ویژه بعد از اینکه حماس مسؤولیت عملیات اخیر الخلیل را برعهده گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha