• شنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402060401891
  • خبرنگار : 50604

وزیر کار:

۲۵ درصد اشتغال باید به سمت تعاونی‌ها برود

۲۵ درصد اشتغال باید به سمت تعاونی‌ها برود

ایسنا/گلستان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اولین برنامه سفر به استان گلستان، با حضور در تپه‌ نورالشهدا گرگان به مقام بلند شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

سید صولت مرتضوی در بدو ‌ورود به استان گلستان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان مورد استقبال علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان، اعضای مجمع نمایندگان، اعضای شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه این وزارتخانه در گلستان و جمعی از مدیران و مسوولان استانی شهرستانی قرار گرفت و در اولین برنامه کاری خود با حضور در گلزار شهدای گمنام گرگان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وی در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: برحسب دعوت استاندار گلستان و تکالیف اداری‌ برای افتتاح چند پروژه و آغاز عملیات عمرانی و نظارت بر ساختار و روند فعالیت همکاران ما در حوزه تعاون و کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان سفر کردم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه  اقدامات خوبی در دولت سیزدهم صورت گرفته و توسعه تعاونی‌ها در دستور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد، گفت: در تلاش هستیم که با آموزش و ارتقای تعاونی‌ها  ۲۵ درصد اشتغال کشور را از طریق تعاونی‌ها پیگیری کنیم.

مرتضوی یادآور شد: در استان گلستان به موضوع اشتغال توجه ویژه شده در گلستان با گزارشاتی که استاندار و مراجع رسمی کشور ارائه کردند، میزان متوسط نرخ بیکاری در استان از متوسط نرخ میانگین کشور ۰.۶ کمتر است.

وی با اشاره به اینکه گلستان استان مستعد سرمایه‌گذاری است و نگاه ویژه دولت و ما به طرح‌های توسعه‌ای تعاون در بخش گردشگری چه گردشگری طبیعی و  چه سلامت دارد، افزود: با مشورتی که با استاندار گلستان داشتیم امیدواریم بتوانیم اقدامات خوبی را در استان رقم بزنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار است پس از اتمام آیین ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با حضور در شهرک صنعتی آق‌قلا،دو شرکت «چوب صندل» و «زیرین گستر» را افتتاح و به بهره‌برداری برساند.

حضور در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار واقع در همین مکان ( شهرک صنعتی آق‌قلا) به منظور افتتاح متمرکز پروژه‌های هفته دولت این شهرستان از دیگر برنامه‌های حضور سیدصولت مرتضوی در سفر به گلستان است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از برنامه‌های در نظر گرفته شده در آق‌قلا به گرگان باز خواهد گشت و پیش از ظهر امروز با آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی (نماینده ولی‌فقیه در گلستان) دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha