• شنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۷:۱۷
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402060401816
  • خبرنگار : 50046

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد:

نیاز بیش از ۲۰۰ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت مسکن در شیروان

نیاز بیش از ۲۰۰ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت مسکن در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از نیاز بیش از ۲۰۰ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت مسکن و قانونی جوانی جمعیت در شیروان خبر داد.

سیدعلی میرکریمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در شهر شیروان بیش از ۲۰۰ هکتار زمین در بحث قانون جوانی جمعیت و همچنین طرح نهضت ملی مسکن نیاز وجود دارد که با تشکیل قرارگاه جهادی رفع مشکل تامین اراضی نهضت ملی مسکن شیروان و پیگیری های خوبی که صورت گرفت حدود ۲۰۰ هکتار زمین در شیروان شناسایی شد و کار توافق و الحاق به صورت موازی در حال انجام است.

وی اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ نفر در طرح قانون جوانی جمعیت در شیروان ثبت نام کردند که تامین زمین این تعداد نیز در حال انجام است و با توافق و الحاق همین ۲۰۰ هکتار تامین زمین این قانون نیز انجام خواهد شد و به محض توافق هرکدام از این زمین های پیشنهادی، تحویل زمین انجام خواهد شد.

میرکریمی به پیشرفت خوب کوی وحدت شیروان اشاره کرد و افزود: در کوی وحدت شیروان هر روز شاهد تغییرات در پیشرفت فیزیکی طرح های در حال اجرا هستیم و با اجرای کامل آماده سازی این شهرک طرح فضای سبز نیز اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: تاکنون در شهر شیروان ۱۰ هزار و ۳۰۵ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۷۸۳ نفر تایید شدند و ۱۵۴۶ نفر نیز آورده اولیه خود را واریز کردند.

این مقام مسئول تاکید کرد: طی هفته گذشته احداث بیش از هزار و ۳۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن توسط قرارگاه امام حسن (ع) در راستای ساخت واحدهای مسکونی برای خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی شامل کمیته امام، بهزیستی، بنیاد شهید در شهر شیروان آغاز شد و این واحدها به صورت دو طبقه می باشند و طوری طراحی آن انجام شده است که طبقه همکف این واحدها نیز یک واحد محسوب خواهد شد و در مجموع سه واحد در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha