• شنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۰:۵۷
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402060401805
  • خبرنگار : 50635

عضو هیأت‌رئیسه مجلس:

دولت سیزدهم سبک مدیریتی مسئولان را تغییر داده است

دولت سیزدهم سبک مدیریتی مسئولان را تغییر داده است

ایسنا/هرمزگان عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم سبک مدیریتی و سبک زندگی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی را تغییر داده است.

روح‌الله متفکرآزاد جمعه شب (سوم شهریور) در گردهمایی «روایت خدمت» که به مناسبت هفته دولت در شهرستان قشم برگزار شد، شهیدان باهنر و رجایی را نماد خدمت به مردم دانست و اظهار کرد: این دو بزرگوار نقش بزرگی در تغییر ریل حکمرانی کشور و خدمت به مردم ایفا کردند که باید در این روزها قدردان آن‌ها بود.

وی، با اشاره به خدمات گسترده انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مقایسه شاخص‌های مختلف در دوران انقلاب اسلامی با پیش از آن نشان‌دهنده این است که در عمر پربرکت انقلاب اسلامی اتفاقات بزرگی رقم خورده است. به عنوان نمونه پیش از انقلاب اسلامی، تنها یازده بانوی نویسنده در کشور فعالیت می‌کردند در حالی‌که امروزه بیش‌از ۲۸ هزار بانوی فرهیخته نویسنده در جمهوری اسلامی ایران فعال هستند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با بیان این نکته که برای هر صندلی مدیریتی در ایران ۷۲ شهید تقدیم شده است، ابراز کرد: مدیران باید آگاه باشند که چه مسئولیت سنگینی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی قبول کرده‌اند و باید در پذیرفتن این مسئولیت خط و مشی شهدا را در نظر داشته باشند.

وی، زیست مدیران دولت سیزدهم را در مسیر بازگشت به انقلاب توصیه کرد و افزود: رئیس محترم جمهور و سایر ارکان دولت سیزدهم توانسته‌اند با انجام اقدامات موثر و تغییر سبک خدمت، قوه مجریه را به ریل انقلاب اسلامی بازگردانند.

متفکر آزاد، با ذکر این نکته که کم‌کاری دولت در حوزه رسانه‌ای مشهود است، تصریح کرد: دولت سیزدهم اقدامات بزرگی را انجام داده است و تا حدود زیادی سبک زندگی و سبک مدیریتی مسئولان را دچار تحول کرده است به نحوی که امروزه می‌توان گفت که مسئولان در دولت سیزدهم بالاشهر نشین نیستند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: کشور در شرایط بسیار دشواری به دولت سیزدهم واگذار شد اما این دولت با برنامه‌ریزی و انضباط شدید مالی توانست در دو سال اخیر کسری بودجه اجرایی خود را کاهش دهد که ثمرات آن به زودی در سفره مردم و در جامعه نمود پیدا خواهد کرد.

متفکر آزاد، دولت سیزدهم را از نظر روابط بین‌الملل را جزو بهترین دولت‌های ایران دانست و ابراز کرد: دولت سیزدهم به خوبی می‌داند که زبان دنیا فقط انگلیسی و آمریکایی نیست بلکه کشورهای زیادی با ظرفیت‌های متنوع در جهان وجود دارند که می‌توان با تنظیم روابط با آن‌ها بهره‌برداری سیاسی و اقتصادی مناسبی را داشت.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اهمیت استراتژیک جزیره قشم، ابراز کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مردم شیعه و سنی این جزیره این است که همواره در بزنگاه‌ها پای کار نظام اسلامی بوده‌اند به همین جهت است که جلب رضایتمندی مردم قشم و استان هرمزگان برای کشور اهمیت دوچندانی دارد و وظیفه مسئولان در این مناطق سنگین‌تر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha