• جمعه / ۳ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402060301568
  • خبرنگار : 50038

مدال نقره مسابقات ووشو قهرمانی بسیج کشور از آن ورزشکار ملایری

مدال نقره مسابقات ووشو قهرمانی بسیج کشور از آن ورزشکار ملایری

ایسنا/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه مسابقات قهرمانی ووشو بسیج کشور سال جاری به میزبانی زنجان برگزار شد، گفت: در این دوره از رقابت‌ها «سبحان شهبازی» ورزشکار جوان و خوش آتیه ملایری با کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی ووشو بسیج کشور خوش درخشید.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، حمیدرضا سپهری‌نیا افزود: سبحان شهبازی ورزشکار جوان و خوش آتیه ملایری با همکاری و هماهنگی‌های انجام شده از سوی هیأت ووشو در معیت تیم استان همدان  در این دوره از مسابقات شرکت کرد و توانست در وزن ۷۵ کیلوگرم جوانان با شکست حریفان سرسخت کشوری خود با اقتدار بر سکوی نایب قهرمانی این مسابقات بایستد.

وی با بیان اینکه شهبازی با کسب این مدال ارزشمند تنها عنوان دار تیم استان همدان در این دوره از مسابقات بود، اظهار کرد: سبحان شهبازی از ورزشکاران و قهرمانان شایسته ملایری است که تمرینات خود را زیرنظر مربیان حاذق و کاردان این رشته ورزشی در سالن شهید ندافی مجموعه ورزشی سردار شهید حاج حسن تاجوک انجام می دهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان  ملایر در ادامه با اشاره به اینکه دختران ملایری با کسب ۲۶ مدال درخشان طلا، نقره و برنز مسابقات قهرمانی کاراته استان همدان خوش درخشیدند، بیان کرد: مسابقات قهرمانی کاراته استان همدان در سبک های شوتوکان IKD و شیتوریو شیتو کای با حضور تیم‌هایی از سراسر استان در دو رده سنی خردسالان و نونهالان به میزبانی مریانج گرامیداشت بازگشت آزادگان به میهن اسلامی برگزار شد.

سپهری‌نیا خاطرنشان کرد: دختران ملایری با حضوری قدرتمند در این دوره از مسابقات توانستند با همت و تلاشی خستگی‌ناپذیر با شکست حریفان خود ۲۶ مدال درخشان طلا، نقره و برنز این مسابقات را از آن خود کردند و خوش درخشیدند همچنین طی حکمی از سوی هیأت کاراته استان همدان خانم روستایی قضاوت و داوری این دوره از مسابقات را برعهده داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha