• پنجشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402060201102
  • خبرنگار : 71475

گروه‌های فلسطینی: بازداشت‌ها، مقاومت بیشتری را به دنبال خواهد داشت

گروه‌های فلسطینی: بازداشت‌ها، مقاومت بیشتری را به دنبال خواهد داشت

گروه‌های مقاومت فلسطینی با یبان اینکه کارزار بازداشت‌هایی که اشغالگران صهیونیستی در کرانه باختری به راه انداخته‌اند بازتاب شکست آنها در نتیجه افزایش عملیات مقاومت است، بر تداوم مقاومت تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، جمیل علیان، مسئول پرونده اسرا در جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت، کارزار بازداشت‌هایی که اشغالگران اسرائیلی علیه رهبران جنبش و کادر مقاومت در کرانه باختری به راه انداخته‌اند، با مقاومت بیشتری مواجه خواهد شد. این بازداشت‌ها ناشی از وضعیت سردرگمی و شکستی است که رهبران اشغالگر در آن قرار دارند.

وی تاکید کرد که بازداشت شیخ الاخرس، از رهبران جهاد اسلامی در جنین و همه بازداشت شدگان اداری بشکه باروت را در هر مکانی منفجر خواهد کرد.

در همین زمینه، عبداللطیف القانوع، سخنگوی جنبش حماس به المیادین گفت که اشغالگران پس از عملیات حواره و الخلیل و افزایش عملیات قهرمانانه در وضعیت سردرگمی و شکست قرار دارند و پس از آن به بازداشت‌ها و تهدید متوسل شدند.

وی تاکید کرد: اشغالگر در بحران سیاسی به سر می‌برد که هر روز شدیدتر می‌شود. همچنین از فشار ناشی از عملیات در کرانه باختری رنج می‌برد و مقاومت در حالی که دشمن در سردرگمی است، در حال توسعه و پیشرفت است.

طارق سلمی، سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی نیز در گفت‌وگو با المیادین تاکید کرد که رژیم اشغالگر اسرائیل با بازداشت‌های خود سعی دارد پیامی را به شهروندان خود مبنی بر کنترلش بر کرانه باختری برساند.

ماهر الاخرس، از رهبران جنبش جهاد اسلامی و زندانی سابق روز گذشته اعلام کرد که بلافاصله پس از دستگیری توسط نظامان اشغالگر دست به  اعتصاب از غذا زده است.

نیروهای اشغالگر صهیونیستی بامداد چهارشنبه با سلاح و خودروهای نظامی به شهرک سیله الظهر در جنوب جنین یورش بردند و الاخرس و برخی دیگر از رهبران مقاومت در کرانه باختری را بازداشت کردند.

اشغالگران صهیونیستی امروز (پنجشنبه) نیز دست به بازداشت‌های گسترده‌ای زدند که برخی شهروندان را در برخی استان‌های کرانه باختری شامل شد.

وزارت امور اسرا وآزادگان فلسطینی پس از افزایش چشمگیر بازداشت‌های روزانه دولت بنیامین نتانیاهو در استان‌های کرانه باختری و قدس، نسبت به وقوع یک فاجعه انسانی در زندان‌ها هشدار داد.

ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل طی سه روز گذشته بیش از ۱۰۰ شهروند فلسطینی را بازداشت کرده است.

وزارت امور اسرا وآزادگان فلسطینی اظهار داشت که بازداشت شدگان در معرض اقدامات ظالمانه و غیرانسانی قرار دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha