• سه‌شنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402053120371
  • خبرنگار : 50604

فرماندار خبر داد؛

۹۷ درصد مدیران مراوه‌تپه ترکمن هستند

۹۷ درصد مدیران مراوه‌تپه ترکمن هستند

ایسنا/گلستان فرماندار ‌مراوه‌تپه این شهرستان را پیشتاز اجرای حکمرانی مردمی دانست و افزود: بیش از ۹۷ درصد مدیران شهرستان از ترکمن‌های بومی منطقه هستند.

لقمان قربانی در دیدار با معان فرهنگی جهاد دانشگاهی، سردبیر و هیئت تحریریه خبرگزاری ایسنا از رشد ۲۰ درصدی اعتبارات تملک و دارایی شهرستان مراوه تپه نسبت به سال خبر داد و افزود: بیش از به ۱۵۱ میلیارد اعتبار به شهرستان مراوه‌تپه اختصاص داده شده که از این میزان ۳۸ میلیارد آن برای رفع تنش آبی، ۱۶ میلیارد تومان برای بهسازی جاده‌ها، ۱۳ میلیارد برای مدارس، ۱۲میلیارد برای حوزه مسکن  و مابقی برای بخش‌های دیگر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۷ درصد انتصابات شهرستان مراوه تپه از اهل تسنن و بومی شهرستان هستند، گفت: پس از روی کار  آمدن دولت سیزدهم حضور مدیران جوان و بومی در شهرستان مراوه تپه مشهود است.

این مقام مسئول با اشاره به سنت حسنه «یاوری و مشارکت» در بین اهالی مراوه‌تپه تصریح کرد: در این سنت کشارزان منطقه موقع درو گندم به یاری هم ‌می‌روند تا قبل از بارش باران محصولات خود را در اسرع وقت درو کنند.

۹۷ درصد مدیران مراوه‌تپه ترکمن هستند

مراوه‌تپه پیشتاز حکمرانی مردمی

فرماندار مراوه‌تپه ادامه داد: ما سنت «یاوری و مشارکت» را در اداره شهرستان با کمک مردم وارد کرده‌ایم، به طور مثال در راهداری و حفاری زمین منتظر اعتبارات دولتی ننشسته و با کمک مردم کارها را با سرعت بیشتری جلو می‌بریم که نمونه پیشتازی شهرستان مراوه‌تپه در حکمرانی مردمی است.

قربانی که عنوان جوانترین فرماندار را یدک می‌کشد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب سال‌ها قبل در بیانیه گام دوم انقلاب در خصوص اعتماد به جوانان و سپردن کارها به نسل جوان تأکید کردند، اما این مسأله تا قبل از دولت سیزدهم آنگونه که باید مورد توجه قرار نگرفت اما در دولت مردمی سیزدهم شاهد حضور جوانان زیادی در پست‌های مدیریتی و حساس هستیم.

وی با اشاره به اینکه همواره آرزو داشتم موقعیتی بدست آورم تا بتوانم به مردم محروم شهرستانم کمک کنم، گفت: من امروز خود را نه فرماندار بلکه فرزند یک کشاورز و خادم مردم شهرستان مراوه‌تپه می‌دانم.

فرماندار مراوه تپه شور و انرژی نیروهای جوان در سماجت و پیگیری مسائل را در کنار برنامه‌ریزی صحیح، عامل موفقیت مدیران جوان دانست و افزود: حضور خودم به عنوان فرماندار مراوه تپه را در نتیجه اعتماد استاندار گلستان به نیروهای بومی استان می‌دانم.

۹۷ درصد مدیران مراوه‌تپه ترکمن هستند

ایده‌های نو زائیده فکر مدیران جوان است

وی با تأکید اینکه همواره این نگاه را داشتیم که مدیریت‌ها را به جوانان بسپاریم تا بتوانند سیاست‌های راهبری دولت را با افکار و ایده‌های نو پیاده کنند، گفت: در حال حاضر یک جوان فعال دهه هفتادی سکاندار بخشداری شهرستان مراوه تپه را به دست گرفته است.

قربانی‌ ایده‌ها و نظرات نو را زائیده فکر نیروهای خلاق و جوان شهرستان دانست و افزود: ما ایده‌های جدید برای پیشرفت شهرستان را از جایی کپی‌برداری نکرده بلکه با همفکری مدیران و نیروهای جوان شهرستان آن را ارائه می‌دهیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه دولت سیزدهم اولین دولتی است که حکمرانی مردمی را که از تأکیدات مهم رهبر معظم انقلاب است، پایه‌ریزی و ریل‌گذاری کرده است، گفت: جمهوری اسلامی باید به سمت حکمرانی مردمی برود به این معنا که مردم زمام امور را به دست بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha