• سه‌شنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402053120169
  • خبرنگار : 50034

مدیر تعاون روستایی استان همدان:

بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی همدان در حال آماده‌سازی است

بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی همدان در حال آماده‌سازی است

ایسنا/همدان مدیر تعاون روستایی استان همدان از ایجاد بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در همدان خبر داد و گفت: بازارچه عرضه محصولات کشاورزی اتحادیه تعاون روستایی استان همدان با همکاری‌های دستگاه‌های اجرایی از جمله استانداری، اوقاف و شهرداری در شهرک مدنی در حال آماده‌سازی است.

مسعود اکبری درگفت‌وگو با ایسنا، ادامه داد: پیش‌بینی شده است در بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی ۲۰ غرفه ایجاد شود که محصولات کشاورزی از جمله محصولات پروتئنی، میوه و تره بار در عرضه اولویت دارند.

وی هدف از راه‌اندازی این بازارچه را دسترسی آسان مردم به محصولات کشاورزی مورد نیاز خانوار با قیمت و کیفیت مناسب دانست و یادآور شد: در حال حاضر بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع آماده‌سازی شده و قابلیت بهره‌برداری دارد.

اکبری از توزیع بیش از ۷۰ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان این استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد و با بیان اینکه ارزش توزیع این میزان مواد سوختی ۳۵۰ میلیارد ریال بوده است، اظهار کرد: یکی از عمده‌ترین وظایف تعاون روستایی تأمین مواد سوختی و خدمات‌رسانی به روستائیان از طریق شرکت‌های تعاونی روستایی تحت پوشش این مجموعه است.

وی با اشاره به توزیع مواد سوختی توسط فروشندگی های شبکه تعاون روستایی بین روستائیان استان اظهارکرد: در سال گذشته نیز ۱۴۰ میلیون لیتر مواد سوختی شامل گازوئیل، بنزین، روغن‌ و ... در بین روستائیان و بهره‌برداران استان توزیع شده است.

مدیر تعاون روستایی استان همدان یادآور شد: از ۷۰میلیون لیتر سوخت توزیع شده توسط شبکه تعاون روستایی در پنج ماهه نخست سال‌جاری ۵۰ میلیون لیتر به گازوئیل برای مصرف سوخت ماشین‌آلات بخش کشاورزی اختصاص دارد.

وی با اشاره به فعالیت ۳۰۰ فروشندگی روستایی توزیع سوخت، هدف از توزیع سوخت را حمایت از تولیدکننده روستایی، استقرار و توسعه روستاها و سهولت در رفت و آمد روستائیان دانست و افزود: خدمات شبکه تعاون روستایی ضمن کمک به بهبود معیشت زندگی روستائیان، یکی از راهکارهای مهم در ممانعت از مهاجرت روستائیان به شهرها محسوب می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha