• یکشنبه / ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402052918532
  • منبع : بازار

یک پنل پیامک خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک پنل پیامک خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

سالهاست که کسب‌وکارهای مختلف به دلیل سازگاری با بازار رقابتی، برای تبلیغات فروش، بهبود امنیت و جذب مشتریان، در بازاریابی پیامکی سرمایه‌گذاری می‌کنند. برای استفاده کامل از خدمات پیام‌های متنی و دستیابی مؤثر به مخاطبان، همکاری با یک سامانه ارسال پیامک معتبر، بسیار مهم است.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت فراپیامک، شما باید بدانید که در یک سرویس پیامکی به دنبال چه چیزی بگردید و چگونه از بین گزینه‌های متعدد، بهترین پنل پیامکی را انتخاب کنید. اول از همه، تحقیقات خود را انجام دهید و از تمرکز انحصاری بر قیمت خودداری کنید. در حالی که هزینه مهم است، اما عوامل دیگری نیز می‌توانند بر موفقیت بازاریابی پیامکی شما تأثیر بگذارند.

در ادامه، ما در مورد عناصر کلیدی که هنگام ارزیابی ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه، برای برآورده کردن نیازهای منحصر به فرد شما باید در نظر بگیرید، صحبت خواهیم کرد.

 ویژگی‌های مهم پنل پیامک خوب کدام است؟

همانطور که گفتیم انتخاب ارائه‌دهنده خدمات پیامکی مناسب بسیار مهم است؛ زیرا کسب‌وکارهای بیشتری تمایل دارند ارتباطات پیامکی را در استراتژی بازاریابی خود بگنجانند و با تقاضای زیاد برای کمپین‌های پیامکی، تعداد ارائه دهندگان پنل پیامک افزایش یافته است و همین امر انتخاب را به چالش می‌کشد.

۱- بررسی مجوزهای یک شرکت پیامکی

پنل ارسال پیامک برای فعالیت حتما باید مجوزهای لازم را از نهادهای ذیربط دریافت کند. از جمله این گواهی‌نامه و مجوزها می‌توان به گواهی ثبت نرم‌افزار و گواهی رتبه‌بندی در شورای عالی انفورماتیک و مجوزهای مربوط به فعالیت در حوزه پیامک، نماد اعتماد الکترونیک (اینماد)، پروانه‌های فعالیت نظیر نشر دیجیتال برخط پیام‌ده یا تصدی رسانه بر تلفن هوشمند اشاره کرد.

اخذ این مجوزها کار آسانی نیست و شرکتی که توانسته باشد همانند فراپیامک، این مراحل را پشت سر بگذارد، بدون شک، شرکت قابل اعتمادی خواهد بود.

۲- قابلیت اطمینان به نحوه ارائه خدمات

یک ارائه‌دهنده خدمات پیام کوتاه قابل اعتماد باید زیرساخت قوی، از جمله سرورها، اتصال شبکه و سیستم‌های پشتیبان را داشته باشد تا اطمینان حاصل کند که پیام‌ها به‌موقع و به‌طور مداوم تحویل داده می‌شوند. آن‌ها همچنین، باید اقدامات مؤثری برای به حداقل رساندن خطر شکست در تحویل پیام، مانند نظارت بر زمان واقعی تحویل پیام و مکانیسم‌های ارسال مجدد خودکار داشته باشند.

۱- مقیاس‌پذیری در حجم بالای ارسال پیامک

 مقیاس‌پذیری، توانایی ارائه دهنده خدمات پیامکی برای رسیدگی به حجم زیادی از پیام‌ها بدون به خطر انداختن عملکرد سرویس است. اگر تجارت شما به سرعت در حال رشد است و نیاز به ارسال پیام‌های بیشتری دارید، می‌خواهید مطمئن باشید که پنل پیامکی شما می‌تواند بدون هیچ مشکلی نیازهای شما را برآورده کند؛ اطمینان حاصل کنید که ارائه‌دهنده‌ای که انتخاب می‌کنید دارای قابلیت ارسال پیام در حجم بالا (در صورت نیاز) است.

۲- تسهیلات یکپارچه‌سازی API و وب سرویس پیامکی

یکپارچه‌سازی API به توانایی سامانه ارسال پیامک برای ادغام با سیستم‌های دیگر، مانند نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یا ابزارهای اتوماسیون بازاریابی و یا وب‌سایت و اپلیکیشن اشاره دارد. این ادغام به شما امکان می‌دهد ارسال پیام‌ها را خودکار کنید، تحویل پیام را پیگیری کرده و موفقیت کمپین‌های پیامکی خود را اندازه‌گیری کنید.

به دنبال پنل پیامکی با یک API مستند باشید که استفاده از آن آسان باشد و خدمات وب سرویس پیامکی آن از زبان‌های برنامه‌نویسی و چارچوب‌هایی که استفاده می‌کنید، پشتیبانی کند.

۳- ویژگی‌های مهم پلتفرم پیام کوتاه

از نظر عملیاتی، این یک موضوع حیاتی برای یک پنل پیامک است که باید در نظر گرفته شود. علاوه بر ویژگی‌های استاندارد مانند زمان‌بندی پیامک، باید به دنبال ویژگی‌های حیاتی دیگری مانند تحلیلگر و فیلتر پیامک، بازگشت اعتبار پیامک‌های ناموفق و ... باشید.

همچنین اطمینان حاصل کنید که ارائه‌دهنده گزینه‌های سفارشی‌سازی مانند ارسال هدفمند مشاغل، منشی هوشمند و ارسال از روی نقشه را ارائه می‌دهد. با این کار، می‌توانید پیام‌های شخصی سازی شده‌ای ایجاد کنید که مخاطبان خود را شگفت‌زده و شانس تبدیل آن‌ها به مشتری را افزایش دهید.

۴- پشتیبانی مشتریان پیامک

پشتیبانی مشتری فاکتور بسیار مهمی است که باید هنگام انتخاب یک ارائه دهنده خدمات  پیام کوتاه در نظر گرفت. باید مطمئن شوید که هر زمان که مشکل یا سؤالی دارید، می‌توانید به سرعت و به راحتی، کمک دریافت کنید.

به دنبال ارائه‌دهنده‌ای با پشتیبانی مشتری خوب باشید که از طریق چندین کانال مانند تلفن، ایمیل و چت قابل دسترسی باشد. همچنین، نظرات آن‌ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که پاسخگو، مفید و آگاه هستند.

ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمامی ایام سال به صورت تلفنی و تیکت، از قابلیت‌های یک شرکت پیامکی معتبر است.

۵- قیمت گذاری پیامک ها و خدمات

قیمت‌گذاری یک فاکتور اساسی است که باید هنگام انتخاب یک ارائه‌دهنده پیام کوتاه در نظر گرفت. شما می‌خواهید مطمئن شوید که بهترین خدمات را دریافت خواهید کرد. به دنبال ارائه‌دهنده‌ای باشید که قیمت گذاری و لیست خدمات پنل را به صورت شفاف ارائه می‌دهد.

اکثر ارائه دهندگان پیامک برای هر پیام هزینه دریافت می‌کنند، بنابراین درک میزان پرداخت برای هر پیامک و حداقل خرید ضروری است. علاوه بر این، برخی از شرکت‌ها تخفیف‌های حجمی یا گزینه‌های پرداختی را ارائه می‌دهند؛ بنابراین، هنگام ارزیابی قیمت، میزان مصرف مورد انتظار خود را بدانید.

به طور کلی، ساختار قیمت گذاری ارائه دهندگان مختلف را با هم مقایسه کنید و یکی را انتخاب کنید که بهترین ترکیب قیمت و ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد.

۶- امنیت اطلاعات

امنیت در مورد خدمات پیامک انبوه بسیار مهم است؛ زیرا شما با داده‌های حساس مشتری سر و کار دارید. اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده‌ای که انتخاب می‌کنید از پروتکل‌های امنیتی استاندارد پیروی می‌کند. همچنین، بررسی کنید که قوانین و مقررات آن‌ها با قوانین و مقررات حفاظت از داده (Data) در کشور مطابقت دارد تا از پیشامد هر گونه مشکل قانونی جلوگیری کنید.

۷- پنل اس ام اس کاربرپسند

یکی از مهمترین ملاحظاتی که هنگام انتخاب یک ارائه دهنده پیام انبوه نادیده گرفته می‌شود، سهولت استفاده از سرویس است. اطمینان حاصل کنید که پنل پیامکی یک پلتفرم در دسترس با استفاده آسان، ارائه می‌دهد که همه نیازهای پیام کوتاه شما را برآورده می‌کند.

نحوه ارزیابی ارائه دهندگان پیامک چگونه است؟

یک پنل پیامک خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

حالا شما یک چک لیست از ارائه دهندگان پنل پیامکی دارید، اما در مورد فرآیند ارزیابی بین پنل‌های پیامکی انتخابی نیاز به اقدامات بیشتری است.

پژوهش، آزمایش و بررسی پیش از خرید پنل اس ام اس

برای یافتن یک ارائه دهنده پیام کوتاه مناسب، با جستجوی آنلاین "پنل پیامکی" شروع کنید. با ثبت نام برای یک دوره آزمایشی برای ارزیابی رابط کاربری، سهولت ثبت نام، آپلود مخاطبین و ارسال یک پیام نمونه، هر کدام را بررسی کنید. علاوه بر این، صفحه پشتیبانی را بررسی کنید تا میزان پاسخگویی پلتفرم به سوالات مشتریان را نیز ارزیابی کرده باشید.

همانطور که گفته شد، یک دموی رایگان، شما را متقاعد خواهد کرد. بعد از بررسی ویژگی‌های گفته شده در بالا، با یک کمپین کوچک بازاریابی پیامکی آن را آزمایش کنید. این رویکرد مقرون‌به‌صرفه، به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید که آیا بازاریابی پیامکی خود را با آن‌ها ادامه می‌دهید یا به سراغ گزینه‌های دیگر خواهید رفت.

پنل اس ام اس فراپیامک

یک پنل پیامک خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

انتخاب سامانه ارسال پیامک مناسب یک تصمیم مهم است که می‌تواند بر اثربخشی کمپین‌های ارتباطی شما تأثیر بگذارد.  فراپیامک با استفاده از امکانات متعدد و به‌روزرسانی مداوم در ارائه خدمات نوین پیامکی آینده‌ی خود را در تأمین نیازهای بازار وسیع فناوری‌های روز دنیا به‌صورت برندی پیشرو می‌بیند که توانسته است سهم زیادی از دهکده‌ی جهانی فناوری را در بربگیرد.

با رفتن به آدرس https://farapayamak.ir / و ارزیابی دقیق امکانات فراپیامک، می‌توانید بهترین بسته پیامکی را برای کسب‌وکار خود انتخاب کنید که پیام‌های شما را سریع و قابل اطمینان ارسال می‌کند و در عین حال، ویژگی‌ها و پشتیبانی لازم برای رشد کسب‌وکارتان را ارائه می‌دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha