• سه‌شنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۳:۵۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402052415572
  • خبرنگار : 50176

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان:

عملکرد کاریابی‌های غیر دولتی در لرستان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند

عملکرد کاریابی‌های غیر دولتی در لرستان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند

ایسنا/لرستان سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان به لغو مجوز کاریابی‌های غیرفعال هشدار داد و گفت: عملکرد کاریابی‌های غیر دولتی در سطح استان به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

سید فرهاد ناصری نیا امروز ۲۴ مردادماه در جلسه هیات بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات مراکز مشاوره شغلی و کاریابی‌های غیردولتی استان که در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: به کارگماری افراد جویای کار و مشاوره شغلی یکی از وظایف اصلی کاریابی‌هاست  و در این راستا عملکرد این کاریابی‌ها به طور مستمر مورد ارزیابی قرار گرفته و بر این اساس رتبه‌بندی خواهند شد.

وی تصریح کرد: با هدف ارزیابی هر یک از واحدهای کاریابی غیر دولتی در سطح استان، شاخص‌های ارزیابی بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه تدوین شده و به صورت مستمر در طول سال مورد بررسی میدانی قرار خواهند گرفت و در پایان هر دوره زمانی، امتیاز هر یک از کاریابی‌ها تعیین شده و در صورت عدم تحقق اهداف وزارت متبوع و یا بروز هر گونه تخلف مجوز فعالیتشان باطل می‌شود.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اضافه کرد: مراکز کاریابی در سطح استان باید با هم افزایی و تعامل با واحدهای اقتصادی ، فرصت های شغلی را برای افراد جویای کار معرفی کنند و حداکثر افراد بومی هر منطقه را جهت کار معرفی کنند.

ناصری نیا با اشاره به اینکه  اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان موظف به بررسی وضعیت آمار و عملکرد کاریابی‌های استان و ساماندهی و پالایش این مراکز  است، اضافه کرد: با رصد عملکرد مراکز مشاوره شغلی، کاریابی‌های غیرفعال حذف می‌شوند تا ظرفیت‌های جدید جهت ایجاد کاریابی برای متقاضیان فراهم شود.

وی به برگزاری دوره های آموزش مشاوره شغلی و روابط کار برای کاریابی‌های استان خبر داد و گفت: ۲۳ مرکز مشاوره شغلی و کاریابی در سطح استان فعالیت می‌کنند و به کارجویان خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha