• دوشنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۹:۱۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402052314703
  • خبرنگار : 50513

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

دشمن در حال اضمحلال است

دشمن در حال اضمحلال است

ایسنا/زنجان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: دشمن در همه ابعاد ابزار خود را به کار گرفته است.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی ظهر امروز (۲۳ مردادماه) در جلسه کارگروه بسیج سازندگی زنجان با اشاره به حمله تروریستی شاهچراغ و اظهار همدردی، اظهار کرد: این حمله تروریستی با حمایت مستکبران رخ داد و آنطور که فرمانده انتظامی شیراز عنوان کرد، قرار بود یک قتل عام در این مکان اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به اینکه تقابل بین حق و باطل تا ظهور دولت یار ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در این فاصله باید خوب و بد از هم تفکیک شود و در تهاجم ترکیبی دشمن مقابله به مثل کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه دشمن در همه ابعاد همه ابزار خود را به کار گرفته است، اضافه کرد: دشمن در حال اضمحلال است و به همین خاطر همه ابزارهای خود را به کار گرفته است تا به اهداف حیوانی، شهوانی و اقتصادی خود برسد.

وی با اشاره به اینکه حیات استکبار در ناامنی و به هم ریختگی افکار دنیا خلاصه شده است، تشریح کرد: علت تقابل استکبار جهانی با ایران در علوم استراتژیک، علوم فضایی و موشکی و هسته‌ای هم همین است، چون دوست ندارند، کسی وارد حریم آنها شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در عرصه رسانه ما زمانی حداقل کارها را داشتیم، ولی امروز بسیج توانسته است، حرف قابل توجهی در این حوزه داشته باشد، افزود: امروز بسیج در فضای مجازی و بحث ثامن به خوبی وارد عمل شده و حرفی برای گفتن دارد.

وی با بیان اینکه هر زمان از ارزش‌ها فاصله گرفتیم دشمن به ما فائق شده است، خاطرنشان کرد: انسجام در استکبارستیزی و انسجام در مسائل دینی و مذهبی، انسجام در هیئت مذهبی، انسجام در توجه به منویات مقام معظم رهبری موجب موفقیت کشور شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha