• یکشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۱
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402052213810
  • خبرنگار : 50291

فرماندار شهرستان پیشوا عنوان کرد:

در موضوع حجاب و عفاف، فرهنگ‌سازی در دستور کار ما قرار دارد

در موضوع حجاب و عفاف، فرهنگ‌سازی در دستور کار ما قرار دارد

ایسنا/تهران فرماندار شهرستان پیشوا گفت: تمامی ادارات، نهادهای دولتی و دستگاه‌های اجرائی شهرستان پیشوا، مکلف به اجرای مصوبات جلسات قرارگاه حجاب و عفاف هستند.

به گزارش ایسنا، قرارگاه حجاب و عفاف به ریاست ابراهیم تاجیک نوری -فرماندار شهرستان پیشوا- ظهر امروز یکشنبه ۲۲ مرداد ماه در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد؛ در این نشست که معاون سیاسی، بخشداران، رؤسای ادارات و نهادهای شهرستان حضور داشتند موضوعات حوزه حجاب و عفاف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای اجرای آنها صادر شد.

فرماندار پیشوا ضمن تبیین اهمیت موضوع حجاب و عفاف و تاکید بر انجام پیگیری‌های لازم در این خصوص بیان کرد: در بحث حجاب و عفاف، حجت برای ما سخن مقام معظم رهبری است و در موضوع برخورد با کشف حجاب که مطالبه عموم مردم است، مسامحه‌ای نخواهیم داشت؛ چراکه مقام معظم رهبری فرمودند: کشف حجاب حرام سیاسی و حرام شرعی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا در ادامه افزود: در موضوع حجاب و عفاف، فرهنگ‌سازی در دستور کار ما قرار دارد، ولی این بدان معنی نیست که قانون اجرا نشود.

فرماندار شهرستان پیشوا عنوان کرد: لذا علاوه بر انجام کارهای زیرساختی مثل برگزاری دوره‌های تبیینی در مدارس و دانشگاه‌ها، پیگیری انجام مصوبات قانونی نیز مهم و در دستور کار این قرارگاه قرار خواهد داشت.

این مقام مسئول بیان کرد: تلاش برای ایجاد فروشگاه مد و لباس به سبک ایرانی، اسلامی، ممنوعیت کاشت ناخن برای کارمندان اداری و آموزشی در سطح شهرستان، ابلاغ آیین نامه‌های انضباطی به دانشگاه‌ها و جلوگیری از ثبت‌نام خاطیان، تشکیل کارگروه نظارت و بازرسی و رصد کردن موضوعات از طریق این کارگروه، تشکیل کارگروه مردمی و استفاده از ظرفیت‌های آن دراین خصوص، نظارت مستقیم اتاق اصناف بر اماکن فروش پوشاک و جلوگیری از عرضه پوشاک غیر متعارف، تشکیل مجمع خیرین حوزه حجاب و عفاف از جمله مصوبات قرارگاه حجاب و عفاف فرمانداری شهرستان پیشوا است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha