• یکشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402052213651
  • خبرنگار : 71489

نماینده مبارکه: کارمندان دولت و وزرا در شرایط جنگ ترکیبی نقش سربازان و فرماندهان را دارند

نماینده مبارکه: کارمندان دولت و وزرا در شرایط جنگ ترکیبی نقش سربازان و فرماندهان را دارند

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «در شرایط جنگ ترکیبی دشمن، کارمندان دولت و وزرا نقش سربازان و فرماندهان را دارند و لذا کم کاری هرکدام سبب پیروزی دشمن خواهد شد»، اظهار کرد: امروز رخوت و سکون در بخش اجرایی کشور قطعا گناهی نابخشودنی است و همه میزهای ادارات باید به میدان عمل تبدیل شوند.

به گزارش ایسنا، پروین صالحی نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ صحن مجلس در نطق خود با بیان اینکه «در شرایط جنگ ترکیبی دشمن، کارمندان دولت و وزرا نقش سربازان و فرماندهان را دارند و لذا کم کاری هرکدام سبب پیروزی دشمن خواهد شد»، اظهار کرد: امروز رخوت و سکون در بخش اجرایی کشور قطعا گناهی نابخشودنی است و همه میزهای ادارات باید به میدان عمل تبدیل شوند؛ باید مسئولان را وسط میدان عمل برد تا شاید ثمری حاصل شود.

این نماینده مجلس گفت: همچنان حامی دولت آقای رئیسی هستم اما باز می‌گویم قطعا برخی از انتخاب‌های مهم ایشان متناسب با شعارهای جهادی دولت وی نیستند؛ شرایط فعلی به آقای رئیس جمهور نشان می‌دهد که بدنه دولت از معاونان تا مدیران میانی نیاز به تغییرات فوری دارد. مهم‌تر اینکه گاهی نیز نیاز به تغییر در دیدگاه‌ها و تصمیمات و حتی در شعارها وجود دارد، هنوز دیر نشده است و آقای رئیس جمهور تدبیری اندیشه کند.

صالحی عنوان کرد: در خصوص مسکن دولت باید سه گام شجاعانه بردارد؛ برای قوانین سخت گیرانه آزادسازی زمین‌ها چاره‌ای اندیشیده شود، نسبت به کاهش قیمت مصالح ساختمانی که تولید داخل هستند اقدام شود و روند طولانی و سنگین دریافت پروانه ساخت در شهرداری‌ها تعدیل گردد. به مجلس نیز پیشنهاد می‌کنم همانند موضوع کسب و کار قانونی نیز برای موانع کسب و کار تصویب کند، دولت و مجلس اگر این گام‌ها را بردارند، مردم خود مشکل مسکن را برطرف می‌کنند.

وی همچنین تاکید کرد: لازم است هرچه سریع‌تر در خصوص اصلاح حق بیمه دریافتی از ماده ۵ بیمه کارگران ساختمانی که صدور پروانه ساخت را برای مردم  با مشکل شدید مواجه نموده تصمیم گیری شود چراکه  با این قانون، روند ساخت وساز دچار اختلال شدیدی شده است.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از نطق خود با بیان اینکه «در حوزه آب از تنش‌های بین استانی به تنش‌های بین شهری رسیده‌ایم»، اظهار کرد: حکومت باید به این مسئله ورود جدی و کارشناسانه داشته باشد؛ به دولت پیشنهاد می‌کنم برای هر منطقه‌ای از کارشناسان بومی استفاده کند. برخی راه‌کارهای ارائه شده در تهران سبب تنش و ضرر به شهرستان‌ها شده است. متاسفانه کشاورزان همواره قربانی برخی تصمیمات ناآگاهانه در مرکز می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha