• شنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402052113004

فرماندار شهرستان زرقان:

نقدهای مشفقانه رسانه‌ها راهگشای توسعه است

نقدهای مشفقانه رسانه‌ها راهگشای توسعه است

ایسنا/فارس فرماندار شهرستان زرقان در استان فارس، با بیان اینکه همواره پذیرای گزارش‌های خبری رسانه‌ها با نگاه نقادانه است، تاکید کرد که نقدهای مشفقانه و درست خبرنگاران و رسانه‌ها، راهگشای توسعه است.

مهدی شِکرپور شنبه ٢١ مرداد در یک کنفرانس خبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه و تجلیل از مقام خبرنگار، بیان کرد: در حوزه مسائل شهرستان زرقان از رسانه‌ها می خواهم که هرکجا احساس کردند، قدم اشتباهی برداشته شده است، مشفقانه نصایح و نقد را مطرح کنند.

او با بیان اینکه درهای فرمانداری زرقان به روی اهالی رسانه باز است، خاطرنشان کرد: آزادی قلم و بیان حق آحاد مردم است و در این راستا دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور از آزادی بیان و نقد دفاع کرده‌اند.

فرماندار زرقان ادامه داد: امروز کشور درگیر یک جنگ ترکیبی است که بخش عمده‌ای از آن به جنگ رسانه‌ای باز می‌گردد و خبرنگاران در این جنگ رسانه‌ای نقش مهمی ایفا می‌کنند.

شیکرپور به لزوم ایفای نقش رسانه‌ها در تببین مسائل انقلابی و ارزشی نظام برای خنثی کردن نقشه‌های دشمن نیز تاکید کرد.

رسانه مانع افتادن سایه مرکز فارس بر زرقان شده است

محمود صانعی، شهردار زرقان نیز در این نشست نیز با تبریک روز خبرنگار از رسانه‌های استان فارس بابت همراهی با مسئولان این شهرستان به ویژه در بزنگاه‌هایی که نیاز به حضور و کمک اصحاب رسانه بوده، تقدیر کرد.

او با اشاره به اینکه بارها گزارش‌های رسانه‌ها منجر به اخذ تصمیمات موثر برای شهرستان زرقان شده است، گفت: با توجه به نزدیکی مسافت زرقان با مرکز فارس، بیم آن می‌رفت که این شهرستان و خدماتش زیرسایه شیراز قرار گیرد اما رسانه و خبرنگاران مانع از این اتفاق شده‌اند.

صانعی با تاکید براینکه تاکنون در مورد شهرستان زرقان، خبرنگاران و رسانه‌ها، رسالت آگاهی بخشی، اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی را به خوبی ایفا کرده‌اند، گفت: یکی از اقدامات مد نظر شهرداری ایجاد اتاق خبر در فرهنگسرای این شهر و همچنین تهیه تاریخ شفاهی شهرستان زرقان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha