• جمعه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۳:۱۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402052012497
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

فرماندار بویراحمد:

کسی نگران سلامت انتخابات در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون نباشد

کسی نگران سلامت انتخابات در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون نباشد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: کسی نگران سلامت انتخابات در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون نباشد.

به گزارش ایسنا، «شهرام مهدوی مطلق» جمعه شب در نشست با خبرنگاران افزود: رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت محور حرکت ما در انتخابات‌ها خواهد بود.

وی اظهار کرد: کسی نگران سلامت انتخابات نشود و رفتار ما نشان خواهد داد که هیچ خدشه‌ای بر سلامت انتخابات وارد نخواهد شد. اطمینان خاطر را در هر محوری به تمام داوطلبین انتخابات خواهیم داد. کسی از مجموعه فرمانداری نمی تواند از جایگاه فرمانداری له یا علیه داوطلبی در انتخابات امسال استفاده کند.

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه انتخابات برای کشور امنیت آفرین است، خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات در سطح شهرستان تشکیل و کمیته‌ها مشخص شده است.

مهدوی مطلق با اشاره به ادامه فرآیند ثبت نام‌ها، تصریح کرد: ۸۶ نفر در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون تا این لحظه ثبت نام کرده که از این تعداد ۷۹ نفر آقا و ۷ نفر خانم هستند.

وی با اشاره به مشکلات شورای شهر یاسوج، ادامه داد: شورای شهر دارای جایگاه قانونی بوده و برآیند رأی مردم است.

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه ما در مجموعه فرمانداری با توجه به خروجی رأی مردم بودن، برای شورای شهر یاسوج احترام قائلیم، عنوان کرد: برخی از خلاءهای قانونی سبب بروز ابهامات می‌شود.

مهدوی مطلق با بیان اینکه یک بار نسبت به برگزاری جلسه اضطراری شورا و تعیین تکلیف ریاست شورا اعلام مکتوب شده است، عنوان کرد: سه بار از طرف فرمانداری نسبت به برگزاری نشست و مشخص شدن وضعیت شورا درخواست مکتوب ارسال و سپس طبق قانون اقدام می‌شود.

وی در خصوص آسیب های اجتماعی تاکید کرد: شهر یاسوج در بین چهار شهر مهاجرپذیر کشور قرار دارد. آسیب های اجتماعی در شهرستان بویراحمد بالاست که در این زمینه برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به حادثه برخورد تریلر در جلوی پلیس راه یاسوج به شیراز و ۶ کشته و ۲۵ مصدوم در این حادثه گفت: جابجایی پلیس راه یاسوج به شیراز، ساخت رمپ فرار مناسب سازی راه دسترسی کشتارگاه و تغییر مسیر دسترسی این کشتارگاه در حال انجام است.

مهدوی مطلق افزود: در منطقه بلهزار ۲۰ هزار متر آسفالت در حال انجام است و قرار است که در سرآبتاوه ۴۰ هزار متر مربع آسفالت معابر آغاز شود.

وی اظهار کرد: در زمینه گردشگری آمایش دقیقی از وضعیت گردشگری شهرستان انجام شود و مدیریت واحدی در این خصوص اعمال شود، بخش زیادی از تسهیلات پرداخت شده در حوزه گردشگری بود که بخشی از تسهیلات پرداخت شده در این راستا به انحراف رفته است.

فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: در خصوص راه آهن اقلید به یاسوج بخشی از کار آن انجام شد که در سفر رئیس جمهور به استان دنبال بودیم تا اعتباری اختصاص داده شود و دنبال و پیگیر هستیم که به سرانجام برسد.

مهدوی مطلق در خصوص ترافیک شهر یاسوج تصریح کرد: معضل ترافیک شهر یاسوج زیرساختی است، به پارکینگ در تراکم ها توجه نشده است، کمیسیون ماده ۱۰۰ باید در یاسوج تعطیل شود و پرداخت جریمه برای حذف پارکینگ در ساخت و سازها معنایی ندارد.

وی در رابطه با نداشتن بالگرد استان و شهرستان بدلیل سقوط بالگرد اورژانس هوایی استان که در یاسوج مستقر بود، ادامه داد: این مسأله در سطح ملی در حال دنبال و پیگیری است.

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه ادارات و مدیران شهرستان تصدی‌گری مدیران کل هستند، بیان کرد: برخی ادارات شهرستان بویراحمد بلاتکلیف هستند، برخی مدیران کل زیر بار رفع این مشکل نمی روند البته بخشی از مشکل را اصلاح کرده این و بخشی را هنوز نتوانسته ایم و حریف آنها نشده ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha